Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.12.2015

Suzi spam.

Nie mam nic przygotowanego na dzisiaj. Ostatnio coś się obijam blogowo. Nawet paznokcie mam nie pomalowane. A to dlatego, ze ostatnio bawię się aparatem i zdjęciami. Pokazuje zatem trochę zdjęć potwora i jeszcze jakieś wybiorcze fotki. Jak chcecie, możecie zaglądać na Instagrama, lub 

Tsū.




I don't have anything prepared for today. I have been neglecting blog lately. Even my nails are completly naked. And it';s because I have been playing with photos lately. Some Suzi shots here and more random stuff if You are interested. You can check some other things on my Instagram or 

Tsū.





Rozglądam się za jakimś lepszym sprzętem. Mozecie cos doradzic? Zalezy mi na lustrzance, glownie do zdjec makro i duzych zblizen. No i nic przerażająco drogiego :p

I am looking for something better now. Can You advice me something? I want to get a SLR camera mainly for macro shots and with a bog zoom. And nothing super expensive :p








17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To szpak. Tez mi się bardzo podoba. Szkodniki to są trochę, ale bardzo ładne :)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia! ślicznego masz kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne zdjęcia <3 a kot i piesek to już w ogóle bajka <3
    Niestety na aparatach się nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz oko do zdjęć. Bardzo podoba mi się gra świateł, wygląda to naprawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I just found your blog and it is lovely! It is the best Avon product review blog in the whole wide web! Thank you and I hope you continue writing! Happy Year 2016 <3
    -reader from Finland-

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno Cię nie było Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęsknię! Wrzuć jakiś znak życia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wrócisz do blogowania. Brakuje Twoich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A Ciebie nadal nie ma,zaczynam się martwić :(

    OdpowiedzUsuń