Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.11.2015

Zużycia października. October's empties.


Biegnę z zaległym denkiem, bo już mi się powoli piętrzą swatche lakierów, nowe stempelki i wszystko czeka na swoja kolej. 

Just quickly showing You my empties, cause all the new swatches and stamps are piling up and waiting for their turn.  



Włosy:
1. Cien szampon przeciwłupieżowy - genialny i to nie pierwsza butelka i już używam kolejną. Kupię ponownie.
2. Ultra Doux odżywka do włosów z olejem z awokado - bardzo fajna, wygładza, nie obciąża, ladnie pachnie. Kupię ponownie.
3. Ultra Doux odżywka do włosów mityczna oliwka - kupię ponownie [pełna recenzja]
4. Avon Naturals maseczka do włosów - chyba najsłabsza z pośród tych maseczek, a spróbowałam większość i ogólnie jestem z nich zadowolona. Niewiele robi na włosach, konsystencja przyjemna i zapach, ale to nie wszystko.Nie kupię ponownie.

Hair:
1. Cien antidandruff shampoo - awesome one. It's not my first bottle and I am already using the next one. I will buy it again..
2. Ultra Suave hair conditioner with avocado oil - very nice one. Leaves the hair smooth, not heavy, it smells nice. I will buy it again.
3. Ultra Suave hair conditioner mitical olives - I will buy it again [full review]
4. Avon Naturals hair mask - I think it's the worst of the Naturals masks all and I have tries most of them and was happy with the result. Doesn't do much on the hair. Nice consistency and fragrance, but that's not all. Will not buy it again.



Ciało:
5. Cien żel pod prysznic Samba do Brasil - limitowana edycja przepięknie pachnąca tropikalnymi owocami. Kupiłabym ponownie.
6. Manava pomarańczowy żel por prysznic - ten nie taki fajny, trochę sztuczny zapach pomarańczy. Krzywdy nie robi, ale nie kupię ponownie.

Body:
5. Cien shower gel Samba do Brasil - limited edition with an amazing smell of tropical fruits. I would buy it again,
6. Manava orange shower gel - not as good as the other one. A bit artificial smell. Doesn't harm, but I wont buy it again.

Pozostałe:
7. Avon Clearskin krem przeciw wypryskom - mój ukochany krem na wszelkie niedoskonałości. Zabieram się za recenzje już nie wiem jak długo a tu butelka po butelce ląduje w denku. Kiedyś napiszę. Kupię ponownie.
8. Catrice Quick Dry & High Shine top coat - całkiem dobry. Nabłyszcza, wygodnie się aplikuje. Nie nadaje się do stempli, bo może rozmazywać. Nie wiem czy kupie ponownie.

Other:
7. Avon Clearskin spot treatment cream - my beloved cream for all the nasty stuff that appear on my face sometimes. I meant to write a review and in the meantime another bottle ended. One day I will write it. I will buy it again.
8. Catrice Quick Dry & High Shine top coat - quite a nice one. Gives a nice shine, applies well. It's not good for stamps, as it can smudge them. I dunno if I am gonna buy it again.



To wszystko. Znacie któryś z tych produktów?

That's all. Do You know any of those products?

9 komentarzy:

  1. jeszcze nie mialam zadnego z tych produktow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic z tego nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nic z tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym szamponem Cien z Lidla - a przy odżywce oliwkowej brak odnosnika do recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w co którymś denku przewija się zawsze Essie Good to go - mój ulubiony top. Dawno już nie zużyłam żadnego innego :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam jeszcze Essie. U mnie dobrze się sprawdza Golden Rose Gel Look. I tez mam już chyba 2 czy 3 buteleczkę.

      Usuń
  6. Nie miałam ale sporo też zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń