Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.11.2015

Październikowy haul. Octobers haul.

Seria mizernych postów haulowych trwa :) W sumie dobrze mi z tym. Kupuje to co się kończy i powoli zużywam pootwierane kremy, podkłady itp...
Większy haul będzie jak dotrę do Polski.

The series of very poor haul posts continuous :) And I am feeling great with it. I buy only whats needed and slowly using up all those open creams, powders and so on..
Bigger haul will be when I finally get to Poland.



Tym razem króluje Lidl. Kolejny już szampon przeciwłupieżowy i dwa żele pod prysznic z jesiennej limitki. Pięknie, delikatnie pachną. 
W innym supermarkecie chwyciłam aceton. Nie bawię się już w zmywacze bezacetonowe. Tym zmywam wszystko. Płytki do stempli, paznokcie i co tam po drodze jest do zmycia. Stosuje go od wielu miesięcy, moje paznokcie są w dobrej formie, wiec nie widzę potrzeby kupowania osobnych specyfików. I jeszcze olejek do wlosow, bo mi się wszystkie Avonowe pokończyły. Ale nie jest tak dobry jak serum arganowe Avonu. 

This time Lidl rules. Another anti dandruff shampoo and two shower gels from Fall limited edition. They smell so nice.
In another supermarket I got acetone. I don't play with those acetone-free nail polish removers. I use this one for everything: stamping plates, nails and whatever else I need to clean. I use it for month and since my nails are in good form I don't see the point of getting separate bottles.
I also got a hair oil, since I used up all my Avon ones. But it is not as good as the one with argan oil from Avon.

I to wszystko. Nudy, co?

And that's all. Boring, eh?

12 komentarzy:

  1. Moje największe zakupy też pochodzą zazwyczaj z Polski. Jednak większość naszych polskich produktów jest bardzo dobra, więc kupujmy co nasze ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) A po drugie w PL jest taniej.

      Usuń
  2. Moje zakupy teraz też ograniczam do minimum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę aż takiej powściągliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je coraz bardziej lubię. Co kupie to jest zadowolona biorąc pod uwagę cenę.

      Usuń
  5. nie miałam żadnego z produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam dostępu do firmy Cien, ciekawią mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze sa polskie kosmetyki :o) i nie tylko one :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie wiedziałam, że Lidl ma takie jesienne żele :) Ostatnio mniej kupuję w tym sklepie, a mam do niego trzy kroki :P

    OdpowiedzUsuń