Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.11.2015

Pastel Aztec.

Ta płytka ma tyle azteckich wzorów, że aż szkoda ich nie wykorzystać. Ale żeby się nie powtarzać, postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Bardziej tradycyjny kolorystycznie aztecki wzór pokazywałam Wam TU. Dzisiaj coś z letnich pastelach :)

This plate has so many Aztec patterns that it would be pity not to use the. But I didn't wanna repeat myself and I decided to do something completely different. More traditional colours I was showing You HERE. Today I have a pastel version :)


Dlaczego pastele? A dlaczego nie? :p
Po kolei: Najpierw była błękitna baza MeMeMe - 96 Pensive. Następnie żółtym lakierem Mariza - 40 wykonałam gradient. Tam, gdzie żółty wymieszał się z niebieskim, wyszła przyjemna, jasna zieleń. Gdy to wyschło białym lakierem Easy Paris - 02 odbiłam wzór w płytki BP-L010. Na koniec top coat i już.



Why pastels? And why not? :p
Here's what I did: first I applied blue base MeMeMe - 96 Pensive. The with a yellow polish Mariza - 40 I did gradient. Where the colours mixed I got a nice, light green shade. When that died I stamped an image from BP-L010 plate with a white polish Easy Paris - 02. Top coat in the end and that's that.




Jak Wam się taka wersja podoba? 
W tej chwili mam już kolejny aztecki wzór na paznokciach :)

How do You like this version?
Right now I already have another Aztec pattern on my nails :)


Plytka dostępna jest TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.


You can get the stamping plate HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


***



BornPrettyStorePlytka została mi przesłana do recenzji przez Born Pretty Store.
This plate was sent to me for a review by Born Pretty Store.

20 komentarzy:

  1. Ale wyszły znakomicie <3 Fajnie wyszło to tło cieniowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wzorki! I to przejście kolorów, cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło, mój stempel ma problemy z łapaniem tych wszystkich małych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wiosenne kolory - od razu cieplej mi się zrobiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczne i wiosenne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie pastelowe zestawienie, paznokcie akurat jak dla mnie, pod mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne mani! bardzo mi się podoba, uwielbiam azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo się lubuje w takich wzorach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło śliczne dla takiego zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajowe połączenie! bardzo wesołe :)

    OdpowiedzUsuń