Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.11.2015

Multicolor stamping.

Tu miał być gradient. I brokat. I jednokolorowy stempel. Ale jak czegoś nie jestem pewna, to najpierw próbuję sobie na kartce papieru. No i nie podobało mi się. Zaczęłam tak kombinować, że wyszły mi wielokolorowe stempelki. I chyba nie jest tak źle :) 

It was suposed to be gradient here. And glitter. And stamps in one colour. But when I am not sure about something I try it out first on a piece of paper. And I didn't like it. I sterted to mess around and ended up on those multicolour stamping. It's not so bad I guess :)  



Tak więc zaczęłam od bazy. Tu prześliczny Golden Rose Rich Color 102. Do stempli użyłam lakierów Born Pretty w trezch odcieniach: zielony, fuksja i jasny pomarancz. Wszystkie wzorki pochodzą z płytki BP-L015
Na koniec trop coat i tyle. 
W sumie wyszło tak trochę jesiennie :)

So I started with a base. Here I used gorgeous Golden Rose Rich Color 102. For the stamping I used Born Pretty stamping polishes in three colours: green, fuchsia and light orange. All the images come from BP-L015 stamping plate. In the end some top coats and I was done. 
It kinda matches the fall season :)








Płytka dostępna jest TU.
Lakier zielony teal #18 [klik], fuksja #14 [klik] pomarańcz #10 [klik] 
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.


You can get the stamping plate HERE.
Nail polishes: teal green #18 [click], fuchsia #14 [click], orange [clickYou will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




**



BornPrettyStoreLakiery zostały mi przesłane do recenzji przez Born Pretty Store.
Nail polishes were sent to me for a review by Born Pretty Store.

17 komentarzy:

  1. Ładnie wyszło :) Planuje coś takiego wykonać, chodzi mi o kilkukolorowe stemple ;) Bo jeszcze nie robiłam takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, fajna zabawa przy tym. Tylko łatwo tez przesadzić ;)

      Usuń
  2. Ale fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo fajnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mi się podobają te Twoje połączenia kolorystyczne! nieoczywiste i świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie jest tak źle"? No chyba żartujesz. Rewelacyjnie wygląda to mani!!! Strasznie podoba mi się misz masz kolorowych stempli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no nie byłam pewna czy się spodoba. :) Bo jakby nie było całkiem sporo tu kolorów...

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów, świetnie pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle? Jest zajebiście! Bardzo podoba mi się to zdobienie! :) Często robię podobnie, tyle, że ja męczę wzorniki... mam ich zapełnione całe masy, nie raz kombinując co namalować zużywam połowę w jeden dzień :/

    OdpowiedzUsuń