Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.11.2015

Klasyczna czerwień i czerń. Classic red and black.

Bardzo klasyczne połączenie czerwieni i czerni. Chciałam tą czerwień ostemplować czymś delikatnym. Wiem, ze różyczki by tu idealnie pasowały, ale miałam ochotę na coś niesymetrycznego, pnącego. Przypomniałam sobie o pytce, kotar dawno temu zamówiłam na Ebay'u i oto efekty.

A very classic combination of red and black. I wanted to stamp this red polish with something delicate. I know that roses would fit here perfectly, but I felt like something asymmetrical, vine like. And then I remembered about this plate I got some time ago on Ebay and heress the effects.



Czerwień to Mary Poppins od Cliché. Czerń to Easy Paris 01, a płytka ma tylko numerek 10. Właściwie to tyle. Na koniec dałam jeszcze top coat. 

The base is a Mary Poppins from Cliché. The black polish is Easy Paris 01 and the plate has only a number 10.
And that would be it. I added a top coat as well.





Obiecałam pokazać Wam ten lakier Cliché w roli lakieru do stempli, ale czekam na nowe płytki. Jeszcze chwila :)

O promised to show You this Cliché polish as a stamping polish, but I am waiting for my stamping plates to arrive. Soon :)




W słońcu/in the sunlight





Przy okazji zapraszam na Instagrama. Jeszcze go nie do końca ogarnęłam, ale chyba się rozkręcam.  

And by the way, You are all invited to my Instagram. I didn't quite get it yet, but I think I am getting there.

11 komentarzy:

  1. Pięknie to zdobienie wygląda, aż mam ochotę wyciągnąć swoją płytkę bo dawno już jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyciągaj, wyciągaj. Co się biedna będzie kurzyć ;)

      Usuń
  2. z chęcią odbiłabym te stemple na złotku SH na jutrzejszy wyjazd do teatru, idealnie pasowałyby mi do sukienki! szkoda, że nie mam tej płytki, narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasycznie ale i elegancko - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne !! jest bardzo sexy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło. ;] Lubię malować paznokcie na czerwono z czarnymi elementami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne eleganckie połączenie :) chociaż u mnie na monitorze Cliche wygląda bardziej na ognisty pomarańcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasycznie i bardzo przyjemnie :) Jakoś mi się to zestawienie kolorystyczne i zdobienie buduarowo kojarzy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń