Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.11.2015

Holo jesienią. Holo in the fall.

Uwielbiam holograficzne lakiery. Genialne prezentują się wiosna i latem w słońcu. Ale jesienią to dopiero wypas. Szczególnie w te pochmurne dni, kiedy to nagle wyjdzie trochę słońca i paznokcie zaczynaj migotać :) Niesamowity efekt. 

I love holographic polishes. They look just perfect in a summer or spring in a full sun. But in the autumn they absolutely rock. especially on those cloudy days when suddenly the sun comes up and the nails start to sparkle :) Just amazing. 



Że już nie wspomnę jak pięknie wygląda ostemplowane holo. Jako że nie mam niebieskiego/jasnego granatu w wersji holo użyłam tu holograficznego top coatu od Colour Alike. Teraz każdy lakier nabiera delikatnego efektu holo. Dziwne, że zamówiłam ten top dawno temu i o nim zapomniałam. Przygotujecie się na holo spam ;)


And I think I don't have to mention how gorgeous look stamped holo. Since I don't have any blue/light navy polish with this effect I used a Colour Alike top coat. Now I can have any polish with a delicate holo finish. Strange that I ordered this top so long ago and I completely forgot about it. Get ready for holo spam ;)



Top nałożyłam jedną warstwą na Kiko Perwinkle Violet, a następnie odbiłam różyczki granatowym lakierem do stempli Born Pretty #7. Lakier ma genialna pigmentację, jest gęsty i dobrze się odbija. 
Różyczki znajdziecie na płytce BP-L024. Tak sobie teraz myślę, ze mogłam dać te pele różyczki na wszystkie paznokcie. Następnym razem :)

I applied this top on  Kiko Perwinkle Violet  and then I stamped some roses with a navy blue stamping polish Born Pretty #7. It has a great pigmentation and it's super thick. Stamps really well.
The roses You will fine on BP-L024 stamping plate. And now I think I should keep those full rises on all the nails. Next time :)

słońcu/in the sunlight:




Pytka jest do kupienia TUgranatowy lakier do stempli TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

The plate is available HERE, navy blue stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.






***


BornPrettyStoreProdukt został mi przesłany do recenzji przez Born Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.


13 komentarzy:

  1. Świetny blog! Zapraszam do mnie lauramoodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorek! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za holo spamem, swoje paznokcie również przed chwilą pokryłam holo i stemplami <3 nie wiem tylko jak zrobię zdjęcia w Gdańsku od 4 dni nie pokazało się słońce :( Czekam na nie z utęsknieniem! A wracając do tematu, piękne mani! Muszę swojego holo topu użyć na podobnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne mani! każde zdobienie z użyciem holo przyciąga moją uwagę i kradnie moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdobienie, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne róże. Przepiękne zdobienie! Holo top jest idealny na każdy lakier. Ja np nie lubię czysto białych paznokci ale jak dam na nie holo top to już zupełnie inne bajka - paznokcie wyglądają wtedy zupełnie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdobienie. Muszę się zaopatrzyć w taki holo top.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiko jest przepiękny! A pod tym holo topem - cudo! Zdobienie ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne połączenie, przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń