Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.11.2015

Golden Rose - Rich Color 102

Kolejny lakier ciężki do opisania. Wyciągając go z szuflady miałam ochotę na taki przydymiony wrzos/fiolet. A na paznokciach w naturalnym świetle wygląda bardzo szaro. Wszystko zależy od rodzaju światła. Ocień jest prześliczny i już trafia na listę ulubieńców.

Another polish that is very hard to describe. Taking it our from the drawer I wanted some dusty lilac/purple. But on the nails it looks very grey. It all depends on the source of light. Gorgeous shade and it goes right away on my favorite list.




W dodatku lakierem genialnie się maluje. Ma przyjemną, kremową konsystencję, bardzo dobrą pigmentację i wygodny, zaokrąglony pędzelek. Jedna wredniej grubości warstwa daje idealne krycie. U mnie na zdjęciach są dwie, ale to tylko dlatego, że moje paznokcie nie są idealnie gładkie. Na prawej ręce (tej, której nigdy nie widać) zostawiłam jedna warstwę i kolor jest taki sam.
Wysycha szybko, pięknie błyszczy i wygląda tak spokojnie :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)





Whats more it is super easy to apply. It has a nice, creamy consistency, very good pigmentation and comfortable, rounded brush. One medium coat will give You full opacity. In my photos You can see tow coats, but its just because my nails are some perfectly smooth. On my right hand (the one You never see) I left one coat and the colour is exactly the same.
It dries fast, has a lovely shine and it looks so calm :)
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)



26 komentarzy:

  1. ładny kolor. chyba go mam w swoim zbiorze ale nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z golden rose, tego akurat nie mam, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba jesteś mistrzynią w malowaniu paznokci :) Bardzo równo Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz mistrzynią :)
      Ale to chyba kwestia wprawy.

      Usuń
  4. U Ciebie trafił na listę ulubieńców, a u mnie na listę - lakierów do kupienia :D
    Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto go mieć. Świetny jest.

      Usuń
  5. na początku myślałam że jest szary, ale jak napisałaś, że to fiolet i tak na niego patrzę, to rzeczywiście ma w sobie dużo tego fioletu. teraz to widzę ;)
    ale fajny, ja tam też lubię takie szaraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie taki dziwny ten szary. A jak się go postawi kolo szarości to już całkiem fioletowy się wydaje :p

      Usuń
    2. ja ostatnio dostałam taki rich color i nawet myślałam że to może ten ale nie. bo ten mój ma nr 147 i jest bardziej beżowy ;)

      Usuń
  6. Lubię takie szarości na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowny! Muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna gołębia szarość. Idealne tło do zdobień. Czekam na Twoją propozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mam zrobione :) Tylko posta trza napisać.

      Usuń
    2. Ha! Wiedziałam! :D
      Czekam, czekam :)

      Usuń
  9. Jak zwał tak zwał, szary nie szary jest cudowny. uwielbiam takie odcienie. Świetnie wygląda na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam na koncie 4 zużyte butelki tego koloru, to mój absolutny faworyt na momenty: jak pomalować paznokcie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor :) a może też go mam?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor ;) takiego szukam i nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  14. długo szukałam idealnej szarości - niezbyt ciemnej i to właśnie jest mój ideał :)

    OdpowiedzUsuń