Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.11.2015

Essence "Winter Wonderful" (zapowedź/preview)

Zima nadchodzi a wraz z nią nowa limitowana kolekcja od Essence. Produkty będą do kupienia od polowy grudnia, do stycznia 20161.

Here comes the winter and new limited edition from Essence. This collection will be available from mid December to January 2016.

Winter Wonderful Eyeshadow Palette – €3.79*

01 All ice on me!

Duo Eye Shadow Brush – €2.49*

01 A winter’s tale

Eye & Inner Rim Pencil – €1.99*

01 Cold as eyes
02 Eye candy

Lip Balm – €1.99*

01 The eternal ice

Tint & Oil – €2.99*

01 If kisses were snowflakes…
02 …I’d send you a blizzard

Blush – €2.99*

01 Winter kissed cheeks

Highlighter – €2.99*

01 You melt my heart

Nail Polish – €1.79*

01 The frosted
02 The semi matt
03 The iced
04 The crystallized

Top Coat – €1.79*

01 A winter’s tale

Hand Balm – €1.99*

01 You melt my heart

Pom Pom Hair Ties – €1.49*

01 it’s so fluffy!!!!

Heat Pack – €1.99*

01 Hold me safe and warm

*cena sugerowana/suggested retail price 

13 komentarzy:

  1. ładne lakiery w tej kolekcji, takie mroźne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta limitka, szczególnie lakiery i gumki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się fajnie, ciekawe czy będzie w polsce. choć ja póki co bardzo się cieszę, bo w końcu doczekałam się limitki fallosophy!! :D a ona miała być chyba od połowy października (?) i tak czekałam czekałam i w końcu już straciłam nadzieję, a tu bach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. róż na policzki śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy od bardzo dawna jakaś limitka essence mnie zainteresowała! Ta srebrna pomadka musi być super! I róż i rozświetlacz - aż żałuję, że mam tyle tego, ze nie potrzebny mi następny. I lakiery wyglądają bardzo, bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM TĄ FIRMĘ :)
    ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, na pewno na coś z tej serii bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te mroźne lakiery wygladają cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się doczekać tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekamy, obczaimy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń