Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.11.2015

Essence - 132 Break Through

Po raz pierwszy zawiodłam się nieco na lakierze Essence. Kolor jest świetny, intensywny, chociaż i tak coś mu brakuje. Jest taki jakby płytki. Może to dlatego, że lakier nie jest bardzo mocno napigmentowany i wydaje się być lekko żelkowy. W dodatku jest to kolor, którego mój aparat nie lubi. 

For the first time I got a bit disapointed in Essence polish. The colour is lovely, intensive, though I still think it's missing something... some depth. Maybe it's because its not super pigmented and seems to be kinda jelly. And it's a colour that my camera doesn't like.


Aplikacja dobra, ale nie świetna. Lakier jest nieco rzadki, może smużyć i tworzy prześwity. Na zdjęciach widzicie dwie średnie warstwy. Przy skórkach przydałaby się trzecia, ale już to pominęłam, bo i tak zaraz dodawałam stemple.
Bardzo mi się za to podoba to, że buteleczki zamykają się z "klikiem". Mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi.
Schnie dobrze, pędzelek ma wygodny. Ale coś mnie ten lakier nie rusza. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)


The application is good, but not great. The polish is slightly to the runny side, can smudge and creates some paler patches. On the photos You can see two medium coats but near the cuticles a third wouldn't harm. I skipped it since I was going to add some stamps right after.
I like that those Essence bottles close with a "click". I hope You know what I mean.
It dries good, has a good brush. But it just doesn't rock my boat for some reason.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat).


11 komentarzy:

  1. Piękny jest. Uwielbiam taki fiolet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciebie nie rusza,a ja mimo że nie lubię fioletu,ten mi się wyjątkowo spodobał :) a żelowa formuła jest przecież świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, chociaż wygląda na lekko transparentny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ciekawy .. :) jakby go zobaczyła moja mama to by się zakochała w nim :) ona uwielbia wszystkie odcienie fioletu :P

    OdpowiedzUsuń