Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.11.2015

Catrice "Treasure Trove" (zapowiedź/preview)

Limitowana kolekcja "Treasure Trove" dostępna będzie od połowy listopada aż do stycznia 2016. 

This "Treasure Trove" limited edition will available from mid November until January 2016.

Eye Shadow Palette – €7.99*

C01 Blaze Of Glory

Liquid Liner – €2.99*

C01 Golden Grace

Powder Blush– €4.49*

C01 Caviar And Champagne

Golden Powder  – €4.49*

C01 Golden Grace

Precious Lip Colour – €3.99*

C01 Jewel Daze
C02 Caviar And Champagne
C03 Treasured Twinkles

Nail Lacquer – €3.49*

C01 Jewel Daze
C02 Golden Grace
C03 Caviar And Champagne
C04 Treasured Twinkles


*cena sugerowana/suggested retail price

7 komentarzy:

  1. Na pewno się skuszę na szminkę i paletkę. W ogóle świetne opakowania, przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zastanę tą serię w Naturze, to przy szminkach tylko zatrzymam się na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiadomo czy będzie w PL albo u Ciebie ;)? bo buteleczki lakierów są całkiem fajne :D
    bo ja to np. nadal czekam na limitkę FALLosophy, której nigdzie do tej pory nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jaka będzie pigmentacja tej paletki, bo kolorki są bardzo w moim guście... Szminki i lakiery też mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka zawiera same moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. co za złośliwość losu, że od kiedy wycofali z moich drogerii szafy catrice (essence też!), to tyle rzeczy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń