Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19.10.2015

Bo ja nie mam dość jesieni. 'Cause I don't have enough of Fall.

Jeszcze raz pokazuje Wam płytkę BP-80. I jeszcze raz razem z lakierem  Golden Rose Color Expert 91. Jakoś te dwie rzeczy do ciebie ciągną. Nie wiem czemu w sumie. A mając jeszcze tyle nieużywanych płytek do pokazania, to aż dziw że po raz drugi sięgnęłam po tą.
Pierwsze zdobienie pokazywałam TU.

And again I wanna show You BP-80 stamping plate. And again with  Golden Rose Color Expert 91 nail polish. Somehow those two items longing for each other. I dunno why actually. And having so many new plates I didn't show You yet waiting in line, it's almost surprising I used this one again.
First nail art I was showing You HERE


Tu postawiłam na tradycyjne stemple jednym kolorem - żółtym (coś ostatnio mnie żółty kolor prześladuje). Chociaż właściwie jest to jasny pomarańczowy lakier, ale na ciemnym lakierze wygląda bardziej żółto.
Ciekawa jestem czy podoba Wam się takie zestawienie. Mi to przypomina nadruk na materiale i bardzo mi się podoba :)



Here I did a regular stamping with one colour - yellow (I think I've been stocked by yellow lately). Though it's a light orange polish, on the nails it came out more yellowish.
I wonder what do You think about this colour combo. To me it looks like to fabric prints. And I like it :) 


Lakier do stempli to nowość w sklepie Born Pretty. Konsystencja bardzo gęsta, mocno napigmentowana. Tu na takiej ciemnej bazie przybrał nieco oliwkowych tonów, ale chyba i tak nieźle mu poszło. Na jaśniejszych odcieniach będzie pięknie wyglądał. Wysycha bardzo szybko, no i buteleczki są większe, bo mają to aż 15 ml pojemnosci, a nie 6 jak w poprzednich lakierach stemplowych. Mam Wam jeszcze 3 kolory do pokazania, ale to nie koniec. Upatrzyłam sobie jeszcze kilka.



The stamping polish is a new thing in Born Pretty store. The consistency is very thick, well pigmented. Here on such dark base it got some olive tones, but I still think he did a very good job. On lighter bases it will look lovely. It dries fast and the bottles are bigger with 15 ml capacity and not just 6, like the previous line. I have 3 more colours to show You. But that's not all. I already have my eye on a few more.



To mój ulubiony kwiatek. Przepiękny jest! Idealny do kolorowanek ;) 

This is my favourite flower. It's just gorgeous! Perfect for colouring ;)



Linki dla zainteresowanych:
Pytka do kupienia TU, a lakier TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Some links if You are interested:
The plate is HERE, and a stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.



***


BornPrettyStoreProdukty zostaly mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Those products were sent to me for a review by Born Pretty Store.

11 komentarzy:

  1. śliczne mani :) kolory ładnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne połaczenie kolorów na jesień! Twoje paznokcie wyglądają przepięknie <3
    Choć pochmurno, to jesienne widoki za oknem na kolorowy las mam tak przepiękne, ze nawet nie żałuję, że jest jesień, choć generalnie wolę lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorystyczne, fajnie dobrany wzór. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jesienne mani;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda to połączenie kolorków, dobrze wiedzieć, że pomarańczka daje radę, bo właśnie się na nią czaję, może w przyszłym tygodniu wrzucę ją wreszcie do koszyka, bo dziś trzy inne kolorki przygarnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatek piękny, lakier bazowy piękny (chyba go mam, muszę poszukać bo na jesień idealny) Ale lakier do stempli zupełnie sobie nie poradził - dobrze wiedzieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatek piękny, lakier bazowy piękny (chyba go mam, muszę poszukać bo na jesień idealny) Ale lakier do stempli zupełnie sobie nie poradził - dobrze wiedzieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite połączenie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Super połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń