Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.10.2015

Srebrne piórka. Silver feathers.

Chciałam coś bardzo delikatnego na tym lakierze. Dodałam wiec bardzo proste stempelki. Początkowo chciałam zrobić je w kilku kolorach... tak warstwowo... dodać te ptaszki, które też są na płytce, ale po próbie na jednym paznokciu stwierdziłam, że tak delikatnie jest lepiej. Czasami zdecydowanie lepiej wygląda "mniej".

I wanted something delicate on this polish. So I added a very simple stamping. At first I wanted to make the feathers in few colours... to layer them... add the birds that are on the plate, but after a little test on one nail I decided to keep it simple. Sometimes less is definitely more.



Ta cudna baza to Kiko 510 Mauve Grey. Srebrny lakier to mój ulubieniec stemplowy Avon Platinum Petal, a piórka znajdziecie na płytce BP-75. Na koniec już tylko top coat i koniec. 




This gorgeous base is Kiko 510 Mauve Grey. Silver polish is my favourite Avon Platinum Petal and all kinds of feathers You will find on BP-75 stamping plate. Last but not least a top coat and that was it.





Przypomniał mi się wierszyk o słowiku...
[...] Szare piórka oskubali, srebrny głosik skradli?
To przez zazdrość! To skowronek z bandą skowroniątek!
Piórka - głupstwo, bo odrosną, ale głos - majątek! 




Pytka jest do kupienia TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

The plate is available HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.
***


BornPrettyStoreProdukt został mi przesłany do recenzji przez Born Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.



20 komentarzy:

  1. Jejku, jejku, jaki piękny kolor Kiko *.* Na razie nie grozi mi wizyta w ich sklepie, ale jak będę w pobliżu, to zapewne przygarnę! Ślicznoszek :D
    Zdobienie prześliczne, idealnie dobrałaś srebro do tego tła. Swoją drogą, bierz się, Kobieto, za swoje konto na IG - tyle razy LadyQueen i BPS wrzucają Twoje foty, że już miałabyś tysiące obserwatorów, gdybyś sama tam działała na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Do Kiko to lepiej wybierać sie z wyliczona gotówką, bo można oszaleć i oczopląsu dostać ;)

      A konto IG to Instagram? Ja tego nie ogarniam...Próbowałam, ale zupełnie mnie to nie kreci.

      Usuń
    2. Tak, Instagram! No szkoda, ale liczę, że może jeszcze się przekonasz :) :*

      Usuń
  2. ta płytka jest śliczna, piękne mani z nią wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw piórek na paznokciach uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie znaczy więcej, tutaj jest idealnie ;-) nie trzeba dodawać nic więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te piórka ♥ Muszę sobie w końcu kupić te płytki do stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 Coraz bardziej przekonuje się do zakupu tej płytki, urocze zdobienia z nią można zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie, tak zwiewnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne mani :-) srebrny ładnie wygląda z tą bazą :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor! :) długo szukam takiego tylko ciut jaśniejszego lakieru :) fajny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie, eterycznie wręcz! Chcę takie! Mam sreberko, mam tę płytkę, jakiś może podobny typ koloru w lakierach wynajdę i cię skopiuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i delikatne :) a wierszyk z mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Bardzo lubię srebrne wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie żałuję, ze nie kupiłam lakierów Avon z tej serii... Widzę, że są świetne do stemplowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie połączenia! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, delikatnie! Równie wspaniale wyglądałyby pewnie płatki od dmuchawca :D

    OdpowiedzUsuń