Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.10.2015

MeMeMe - 96 Pensive.

Na przekór tego ci dzieje się wokoło, w tym sezonie nie zobaczycie u mnie Halloweenowych paznokci. Zupełnie nie mam na nie ochoty, ani pomysłu. TU możecie zobaczyć co zmajstrowałam w poprzednich latach, jeśli macie ochotę. 

Against all that is happening now You will not see any Halloween nails on my blog this season. I simply don't feel like it and I don't have any cool ideas. HERE You can check what I did previously if You are interested.



Ja ma dla Was błękit, który będzie bardzo fajnie wyglądał zimą. Już go widzę z białymi śnieżkami :)
Pensive ma przyjemna konsystencję, kryje przy 2 warstwach i wysycha do bardzo wysokiego połysku. Pędzelek malutki, okrągły, ale też buteleczka nie jest wielka, bo to tylko 5 ml. Bardzo podoba mi się ten roślinny motyw na niej. 
Na zdjeciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)




I have a light blue for You though that will look very cool in winter. I can already imagine it with some white snowflakes :)
Pensive has a nice consistency and is opaque in two coats. It dries to this lovely high glossy shine. The brush is small and round but then again the bottle has only 5 ml capacity. I like that floral ornament on it.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)


14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam niebieskości! śliczny ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie i śliczny kolor <3 Sama tyle razy próbowałam zapuścić takie cudeńka, ale wcześniej czy później się łamały i trzeba było wszystko skracać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny, faktycznie idealny pod zimowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no śliczne, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, bedzie idealny dla białych śnieżek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor cudowny, ze śnieżkami będzie pięknie wyglądał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba!
    A Halloweenowe paznokcie średnio lubię ;p

    OdpowiedzUsuń