Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26.10.2015

Kiko - 347 Dark Green

Jakiś czas temu zobaczyłam na którymś z zagranicznych blogów przepiękne, zielone paznokcie. Potem na jednym z Polskich (nie pamiętam już którym) zobaczyłam ciemny zielony lakier. No i musiałam po jakaś ciemna zieleń sięgnąć. I tak nosiłam zielone paznokcie kilka dni. Bez dodatków, stempli... samą zieleń :)

Some time ago I saw on one of the foreign blogs gorgeous green nails. Then on one of the Polish blogs (i don't remember which one) I saw dark green polish. And that was it. I had to have it too. I was wearing this colour on my nails for a few days on its own. No extras, no stamps... just green :)



Lakier jest niesamowity. Ma tak świetną pigmentację, że nałożyłam jedną, standardową warstwę i poleciałam robić zdjęcia. I tylko tyle tu widzicie. Dla samego koloru nie potrzeba nakładać drugiej. Wszelkie nierówności to wina paznokci. Moja płytka nie jest idealnie równa. Zapewne jakikolwiek top coat by sobie z tym poradził. I tylko dlatego zawsze wole nałożyć dwie warstwy (nawet jeśli nie ma już takiej potrzeby), aby powierzchnia była idealnie gładka. Tu wyjątkowo chciałam Wam pokazać jak świetnie ten lakier kryje. Przy jednaj warstwie wysychanie jest ekspresowe. Konsystencja nie za gęsta, nie za rzadka. Będę musiała wypróbować go do stempli.
Na zdjęciach: 1 warstwa + baza (Avon Adhesive base coat)



This polish is amazing. It has such an amazing pigmentation that I applied one regular coat and went to take some photos. And that's all You see here. Just for the colour You don't have to apply any extra layer. All those ridges You can see it my nails fault - they are not the smoothest. Probably any top coat would take a good care of that. And because of that I always prefer to apply a second coat (even when there is no need for that really), to get that super smooth surface. Exceptionally I didn't do it here to show You how opaque this polish is. With one coat the drying time is super speedy. The consistency is not too thick and not too thin. I will have to try it out for stamping.
On photos: 1 coat + base coat (Avon Adhesive base coat)


13 komentarzy:

  1. Piękna intensywna zieleń :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this green! Beautiful swatches as always! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne krycie, ale akurat ja za zieleniami nie przepadam. Robiłaś zdjęcia od razu po pomalowaniu bez czyszczenia skórek itp? Bo jeśli tak to zazdroszczę precyzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka ciapek musiałam oczyścić, ale pędzelkami Kiko bardzo fajnie się operuje i zazwyczaj nie mam dużo poprawek.

      Usuń
  4. Uwielbiam takie odcienie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny !!! Taki właśnie odcień zieleni kojarzy mi sie z jesienią i zima.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek, taki typowy jesienniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie świetnie kryje ;) Po takie kolorki uwielbiam sięgać podczas jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu do czasu i ja lubię sięgnąć po butelkowa zieleń :-)

    OdpowiedzUsuń