Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08.10.2015

Jesień. Autumn

Chciałam opublikować to zdobienie pierwszego dnia kalendarzowej jesieni, ale mi nie wyszło. Jak zwykle :p. A mamy tu wszystko: drzewa, złote liście, grzyby i (w słońcu) nawet trochę promieni.

I wanted to publish this nailart on the first day of Autumn, but it didn't work out. Typical :p and we have here everything: trees, golden leaves, mushrooms and (in the sun) some sun rays.




Teraz szybko czego użyłam. Lakier bazowy to brokatowy Alter Ego Desert Storm Trigger Puller. Następnie czarnym lakierem Born Pretty stamping polish dodałam stemple. Wszystkie wzory pochodzą z jednej płytki BP-L011. Na koniec top coat Golden Rose Gel Look.
Inne zdobienie, bardziej letnie, z użyciem tej płytki możecie zobaczyć TU.





And now quickly all the things I used. The base glitter polish is Alter Ego Desert Storm Trigger Puller. Then with a black Born Pretty stamping polish I added some stamps. All the images come from one plate BP-L011. In the end some Golden Rose Gel Look top coat.
I did another nails, more summery, with this stamping plate. Check it out HERE.




W słońcu/in the sunlight:





Płytka dostępna jest TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

You can get this stamping plate HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


Zobaczcie jakie piękne astry zakwitły mi na balkonie. Uwielbiam jesień! 
Look how gorgeous asters bloomed on my balcony. I love fall!






***

BornPrettyStorePlytka zostala mi przesłana do recenzji przez Bord Pretty Store.
Stamping plate was sent to me for a review by Born Pretty Store.

25 komentarzy:

  1. Jaki piękny mani, nasza polska złota jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszę Cię, ja chyba nigdy nie trafiam z manicurem w dzień danej okazji na którą go robiłam ^^ Obecnie bierze mnie już na zdobienia Sylwestrowe, a pewnie w Nowy Rok już wena zejdzie. Zdobienie piękne choć delikatnie przeszkadza mi fakt iż czarny lakier nieco prześwituje - ale to takie moje fanaberie, mam fioła na tym punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to nagminne :p Musze na prawdę spiąć, żeby danego dnia opublikować to co planowałam.
      Ja to bym już sniezynki stemplowała :p

      Usuń
  3. Rzeczywiście bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten kolor bazowy <3 Zdobienie jako całość również śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie, dawno nie widziałam tak ładnego wzoru i wykonania

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze przesliczne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne paznokcie :) Chyba jedne z ładniejszych jakie widziałam :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze perfekcyjne wykonane. Ile ja sie nawpatrywala gdzie te grzyby, ale znalazlam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... no grzyby trzeba najpierw znaleźć :p

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się lakier bazowy :-) Jeszcze jakby go wycieniować ciemnym brązem.... hmmm... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, ze Ty byś wycieniowała :p

      Usuń
  11. Powiało cudowną, złocistą jesienią, pięknie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! lakier bazowy jaki oryginalny - takie stare złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Bardzo podoba mi się ten mieniący lakier bazowy. Wzorki odbiły się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kwiaty choć sama wielu ich nie mam, a pazurki ślicznie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń