Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.10.2015

Czerwony Ptak. Red Bird.

Bardzo lubię naklejki wodne. Na równi ze stemplami. I wiem, że wiele z Was ma z nimi problemy, ale wierzcie mi ze wystarczy trochę poćwiczyć. Tak jak w przypadku stempli. Kila z nich pewnie pójdzie na marne, ale warto. 

I really like water decals. Equally with stamps I guess. I know many of You have problems with them, but believe me, all You need to do is train. Just as with stamps. Some of them will get wrecked in a process, but its definitely worth it.



Te dzisiejsze wymagają trochę więcej sprawy i cierpliwości w nakładaniu, bo są mega cieniutki i po namoczeniu i zsunięciu ich z kartonika lubią się zwijać i wówczas nałożenie ich na paznokieć może być kłopotliwe. Natomiast plusem jest to że są lekko rozciągliwe. W przypadku szerokich paznokci (jak moje) jest to pomocne, bo można je leciutko jeszcze naciągnąć i pokryć całego paznokcia. Łatwo jest też wyrównać wszelkie zmarszczki. 



For today's decals You will need a but more skills and patience. They are super thin and after soaking them in water and removing the bottom paper they like to bend which makes it hard to apply on the nails. But a god thing about them is that they stretch a bit. So if You have wide nails like me, You will be able to stretch a bit to actually fit the nail. It is also easier to get rid of all the little wrinkles.



Do manicure użyłam kremowego lakieru Cliché Subtil. Naklejki nie maja białego tła, tylko takie leciutko beżowe, więc jest on idealną bazą. Przypuszczam, że na białym lakierze kolory byłyby bardziej widoczne, ale mi podoba się to, że jest tak "miękko". Przywykłam już, że te arkusze nie  wystarczają na moje wszystkie paznokcie, wiec na paznokciu wskazującym dodałam złotego ćwieka.
Na koniec top coat Catrice Quick dry & high shine i gotowe. Całość tak mi się podobała, że nosiłam tan manicure przez 4 czy 5 dni, aż odrost zaczął dawać się we znaki. Same naklejki świetnie się trzymały i przedłużyły trwałość lakieru. Z daleka wyglądały jak jesienne liście na paznokciach, dopiero z bliska widać te ptaszki... chyba kardynały. 



For the base I used  Cliché Subtil. The background of those decals is not white, so I though it will be perfect. I suppose on white polish the colour would be more visible, but I like that "soft" effect. I got used to the fact that the sheets on decals will not cover all of my nails, so on one nail I applied a gold stud.
In the end a top coat Catrice Quick dry & high shine and that was it. I loved how it came out so much I wore this manicure for 4 or 5 days until the new growth on the nail started to bother me. The decals held really well and made the polish last long too. From a distance it looked like if I had some fall leavs on the nails, only from a closeup You could see the bird... Cardinal I suppose.

 w słońcu/in the sunlight

Chciałybyście jakiś tutorial krok po kroku jak nakładać takie całopaznokciowe naklejki? 
Would You like some step-by-step tutorial how to apply those full nails decals?


Naklejki możecie kupić TU
Kod BZLC15 da Wam zniżkę 15%

You can purchase those decals plate HERE 

Use BZLC15 to get 15% discount.

***

 
Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez LadyQueen
This product was sent to me for a review by LadyQueen

15 komentarzy:

  1. Urocze zdobienie, jeszcze niw mialam okazji robić naklejek wodnych :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naklejki wodne ale jeszcze nigdy nie używałam takich na cały paznokieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne delikatne i stylowe
    cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki ptaszek;D super zdobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to w ogóle miałam przygody z naklejkami, bo zawsze się popaćkam itp., ale tak jak mówisz wystarczy poćwiczyć, po prostu kwestia wprawy :)
    świetne to zdobienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki kojarzą mi się z malunkami z chińskiej porcelany, piękne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  7. niczym miniaturowe obrazy, cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam naklejki wodne ;)
    Ja organizuję 30-dniowe wyzwanie podczas którego będziemy dbały o ciało- peelingi, maseczki itp.
    Zapraszam można wygrać kosmetyki Clarena ;) Link znajdziesz w moim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, delikatne! bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze są te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń