Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.10.2015

Babeczki. Cupcakes.

U mnie dzisiaj za oknem szaro, wietrznie i deszczowo. Na przekór tego mam dla was bardzo wesołe paznokcie. Ta kolorowa posypka aż się prosiła o trochę słodkości.

Its so grey, windy and rainy here today. Despite the weather I have a very happy nails for You. All that colorful sprinkles were begging for some sweets.




Początkowo chciałam babeczki pokolorować - zrobić stempelkowe naklejki. Ale lakier jest już tak kolorowy, że chyba byłoby to przesadą. Niemniej, te wzory są idealne do kolorowanek.
Bazowy lakier is Cliché Espelho Magico.  Czarny lakier to Golden Rose Rich Color 35 a wzorki pochodzą z płytki héhé 055. Nie dodawałam tu top coatu, żeby zachować chropowatość. 





At first I wanted to colour those cupcakes - make stamp decals. But the nail polish is so colorful on its won that I think it would be a bit too much. But all the images are just perfect for coloring.
The base polish is Cliché Espelho Magico. Black polish is Golden Rose Rich Color 35 and he images come from héhé 055 stamping plate. I didn't add any top coat here to keep the roughness of the sand polish.




Płytkę héhé 055 możecie kupić TU
Kod BZLC15 da Wam zniżkę 15%

You can purchase héhé 055 plate HERE 

Use BZLC15 to get 15% discount.



***

 
Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez LadyQueen
This product was sent to me for a review by LadyQueen

17 komentarzy:

  1. Świetna płytka :D Pięknie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam że stempelki będą tak dobrze wyglądać na piaskowym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie piasków i stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobienie jak i również lakier bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza płytka i super wyglądają wzory na tym lakierze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa jakie genialne! Uwielbiam takie słodkości na paznokciach! :) Koniecznie muszę zamówić tą płytkę, jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega to wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stemple na piasku zawsze prezenują się bosko :)

    OdpowiedzUsuń