Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21.10.2015

Aztec nails.

Azteckich wzorów to jeszcze u mnie nie było. Aż dziw :p Wszystko przez moje lenistwo. Czekałam na odpowiednią płytkę. Wiem, że dziewczyny malują wzory odręcznie, ale mi się jakoś nie uśmiechało machać pędzelkiem tyle trójkącików, kreseczek itp... tym bardziej że wiem, że równo by mi to nie wyszło. A ja muszę mieć równo ;) aż 

I didn't have Aztec patterns on blog yet. Amazing, eh? :p All because of my laziness. I was waiting for the right stamping plate. I know that girls hand paint those patterns, but I didn't see myself drawing all those triangles, stripes and so on... especially that I know it wouldn't come up too even. And I have to have it even  ;)




Ale mam już płytkę BP-L010 i oto pierwszy wzór (będzie więcej) jaki wykorzystałam. Bazą jest lakier Avonu Sahara Sunrise. Wg mnie pasuje tu idealnie. Czarny lakier to Born Pretty stamping polish. Już na wykończeniu bidulek ledwo zipie. A ten rudy to to Avon Lioness, jeszcze nie pokazywany, ale się pojawi. Zamalowywałam nim niektóre paseczki bezpośrednio na stemplu i od razu przykładałam do paznokci. Szło to całkiem sprawnie. Na koniec Golden Rose Gel Look top coat i tyle. 






But I have the plate BP-L010 and this is the first pattern I wanna show You (there will be more). For the base I used Avon Sahara Sunrise. I think it looks perfect in here. The black polish is Born Pretty stamping polish. II almost used it all up already. That red one is Avon Lioness which I still have to show You one of these days. I coloured just some stripes with it directly on the stamper and applied on the nails straight away. It all went pretty smoothly. On the end Golden Rose Gel Look top coat and that was it. 





Plytka dostępna jest TU, a lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.


You can get the stamping plate HERE, and the stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




***



BornPrettyStoreLakier do stempli oraz plytka zostaly mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Stamping nail polish and a plate were sent to me for a review by Born Pretty Store.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam zdobienia z tej płytki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani, bardzo lubię azteckie wzory. ostatni próbowałam coś namazać pędzelkiem, ale jak na moje oko wyszło gorzej niż źle więc szybko się go pozbyłam. a ta płytka to marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja się nawet za malowanie pędzelkiem nie zabierałam :p

      Usuń
  3. świetnie to wygląda! no i taka płytka to wygoda, nie trzeba samemu malować, co mnie pewnie by koślawo wyszło, a tak to zawsze ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to u Ciebie wyszło. I kolory super.

    OdpowiedzUsuń
  5. super! świetny patent z zamalowaniem od razu na stemplu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki, bardzo fajnie się ze sobą komponują :) Ja mam w planach jakiegoś azteka, czekam tylko na precyzyjniejsze pędzelki, bo te co mam są za grube do tak szczegółowych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lioness niedawno kupiłam :) Fajny, typowo jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń