Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16.10.2015

Avon - Sahara Sunrise

Obawiam się, że ten lakier jest już niedostępny. I o ile dobrze pamiętam była to jakaś limitowana, letnia edycja w zeszłym roku.... albo dwa lata temu... I choć lakier w sprzedaży był latem i nazwę ma bardzo letnią, to mi on bardziej na jesień pasuje. Bo to nie taki krzykliwy, słoneczny żółty, ale bardziej przykurzony, ciepły, spokojniejszy. Niemal identyczny z Cliché Tahiti, ale odrobinkę ciemniejszy/przydymiony, troch musztardowy.

I am afraid that this polish is not available anymore. And if I remember it right it was some limited summer edition last year... or two years ago... And even though it was on sale on summer and the name is very summery to me its a perfect fall polish. Not so in your face as all the bright, sunny yellow. It's darker, slightly dusty, calmer. Almost identical to  Cliché Tahiti, but a tiny bit darker/more smoky, kinda mustardy.



Konsystencja bardzo przyjemna, kremowa, dobrze napigmenowana. Pierwsza warstwa nie kryje całkowicie, potrzebne są dwie, ale nakłada się bezproblemowo. Dosyć szybko wysycha i ma przepiękny połysk. Nie mam czego się przyczepić.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)




The consistency is very nice, creamy and well pigmented. The first coat wont give full opacity, but the second will. It applies very well, doesn't give any problems. Dries quite fast too and has a gorgeous glossy shine. I have nothing to pick on.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)


15 komentarzy:

  1. źle się czuję w takim musztardowym odcieniu, ale u Ciebie prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowuż neonów nie lubię :p Takie odcienie są ok.

      Usuń
  2. rzeczywiście bardzo jesienny, ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. SLiczny Kolor cos pomiedzy miodem a musztarda bardzo jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba! przydałby mi się taki kolor w mojej kolekcji lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienny i liściasty kolorek :o) idealny na słoneczne jesienne dni :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny jest! Dosłownie strzał w 10 jeśli chodzi o jesienny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kremowo-dyniowy, zupełnie nie dla mnie, wolę czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek, szkoda, ze już niedostępny..

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie poszukuję czegoś w tym typie, ostatnio podobają mi się takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go i wielbię, mało tego, właśnie od Sahary zaczęła się u mnie faza na zmutowane żółcie :-P

    OdpowiedzUsuń