Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.09.2015

Wrześniowy haul. September's haul.

Nie pooglądacie sobie u mnie za dużo nowości. Ostatnio moje posty zakupowe są bardzo ubogie. Właściwie to tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Nie wiem co się dzieje, że nic mnie nie kusi... nawet lakierów ostatnio nie kupuje :o

You will not see too many new things in here. Lately my haul posts are pretty poor looking. It's basically just necessary stuff. I have no idea whats going on... nothing seems to be very tempting. I didn't even buy any polishes lately :o



1. Ultra Doux szampon rumiankowy do włosów - chciałam kupić oliwkowy, ale nie było takich dużych. A tylko one były z 50% zniżką ;)
2. Le Petit Marseillais żel pod prysznic - miałam wersję z kwiatem pomarańczy, ale mi ten zapach zupełnie nie odpowiada. Ten pachnie bardzo ładnie.
3. Mydełko dziegciowe -  dziegciem nie śmierdzi, ale w składzie jest. Nie wiem jeszcze czy zużyję je do ciała, rąk czy twarzy. Wypróbuję chyba wszędzie.
4. Cien szampon przeciwłupieżowy - już go kiedyś miałam i polubiłam.
5. Cien odżywka do włosów farbowanych - tych odżywek jeszcze nie próbowałam. Ale jeśli są tak dobre jak szampony, to zagoszczą u mnie na stale.

1. Ultra Suave chamomile shampoo - I wanted to get the one with olive oil, but they didn't have them in big bottles. And only those big ones were 50% off ;)
2. Le Petit Marseillais shower gel - I had a version with orange blossom, but I really don't like that smell. This one is very nice
3. Soap with tar - doesn't smell like tar at all, but it's there. I dunno yet if I am gonna use it for body, hands or face. I think I'll try it everywhere.
4. Cien anti dandruff shampoo - I had it some time ago and I really liked it.
5. Cien coloured hair conditioner - I didn't try those conditioners yet, but if it's as good as the shampoo I am sure they will stay with me for longer.

I to tyle. Jak tam Wasze zakupy?

And that is all. How was Your shopping?

11 komentarzy:

  1. Ten żel jest świetny, uwielbiam jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam nigdy kosmetykow z lidla ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon rumiankowy wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Godne pochwały zakupy :) Używam akurat żelu LPM kwiat pomarańczy i zapach może być, może nie powala, ale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Cien miałam żel do mycia twarzy i zrobił na mnie duze wrazenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawi szampon z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego szamponu Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też jakoś nie szalałam z zakupami,zaopatrzyłam się wyłącznie w produkty których brakowało w "zbiorze" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też ostatnio nie kuszą kosmetyki :P Jeszcze nigdy nie miałam produktów z Cien do włosów, ale kiedyś to zmienię:)

    OdpowiedzUsuń