Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22.09.2015

Wodorosty. Seaweed.

Chciałam aby wyglądały jak liście... takie trochę już jesienne, powiewające na wietrze. Ale wodorosty chciały pozostać wodorostami. Tym bardziej że wzorek pochodzi z "wodnej" płytki. 

I wanted them to look like fall leaves... blown by the wind. But the seaweed wanted to stay seaweed. Especially that the image comes from a "sea" plate.



Bazą jest tu nudziak Cliché Gel Effect 20. Na niego nałożyłam jedną warstwę cudnych flejksow Inglot 205. Trzeba przyznać, że na jaki lakier bym ich nie nałożyła to wyglądają świetnie. No i teraz pora na stemple. Czarny lakier to Born Pretty stamping polish. Czuje, że szybko się skończy, bo ostatnio tylko jego używam. Wzorek pochodzi z płytki BP-L017. Na koniec top coat Golden Rose Gel Look.



The base is a nude polish Cliché Gel Effect 20. On top of it I applied one coat for a lovely flakes Inglot 205. Have to say that no matter what colour I put them on they look amazing. And now time for stamps. I used black Born Pretty stamping polish. I have a feeling that I will finish it very fast, since I keep using it. The image comes from BP-L017 stamping plate. In the end I applies Golden Rose Gel Look top coat.

Udział wzięli:
Starring:





Plytka dostępna jest TU, a lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.



You can get the stamping plate HERE, and the stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


***


BornPrettyStoreLakier do stempli oraz plytka zostaly mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Stamping nail polish and a plate were sent to me for a review by Born Pretty Store.

16 komentarzy:

  1. Zgniłe wodorosty :P
    Lubię tą płytkę - jest taka wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności :) Mam podróbkę tej płytki z Aliexpress, ale jednak jakościowo trochę traci do oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wodorosty! Inglot wygląda przepięknie na tej brązowej szarości - jestem mile zaskoczona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On na wszystkim pięknie wygląda :)

      Usuń
  4. kolorki jesienne także mimo tego że wodorosty pozostały wodorostami to i tak jest super na tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podrobke tej plytki. Niestety przyszla kilka dni temu i z deczka nie na czasie jest. Zdobienie piekne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerń jest bardzo ładna, uwielbiam czysto i wyraziste odbite wzory. Fleksy pięknie przebijają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wodorosty wyszły super :D Bardzo spodobało mi się to mani!

    OdpowiedzUsuń
  8. flejki to genialny pomysł! całość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool stamping plate! You've made wonderful seaweeds!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam widzę liście na wietrze, uległam sugestiom. Baaardzo podobają mi się te flejki pod spodem.

    OdpowiedzUsuń
  11. This base/flakies/stamping combo is beautiful <3 No matter if they're seaweeds or leaves: they look great!!

    OdpowiedzUsuń