Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.09.2015

Papuga czy bażant? Parrot or a pheasant?

(dużo zdjęć/photo heavy)

Kilka dni temu w moje łapki trafiła cudna płytka BP-80. Gdy tylko pojawiła się jako nowość wpadła mi w oko. Wiedziałam, że te ptaszki będą idealne do kolorowania. Oto i dzisiaj chciałam Wam pokazać pierwszy manicure z jej użyciem (będzie więcej).

Few days ago I got a lovely BP-80 stamping plate in my hands. I had my eye on it as soon as it came out. I knew that those birds will be perfect for colouring. And here it is - the first manicure (there will be more) using the plate.



Nie wiem tylko co to za ptaszysko. Na początku wydawało mi się, że to papuga. Ale jak ją pokolorowałam i odbiłam na paznokciu, zaczęła mi wyglądać bardziej na bażanta. Jak zrobić taką naklejkę? Należy odbić wzór czarnym lakierem (u mnie Born Pretty stamping polish), a następnie bezpośrednio na gumie delikatnie pokolorować puste miejsca. Użyłam tu masy lakierów i cienkiej sondy. Wszystkie lakiery wymieniłam poniżej. Pokazywałam je wszystkie na blogu, więc jeśli chcecie zobaczyć swatche, wystarczy kliknąć na nazwę. Gdy lakiery wyschną należy mocno przycisnąć stempel do paznokcia, chwile przytrzymać i delikatnie podnieść stempel.
Na pozostałych paznokciach mam Golden Rose Color Expert 91a biały lakier to Golden Rose Color Expert 02.




I have no idea what bird is this. In the beginning I though it's a parrot. But as I placed it on the nail it started to look like a pheasant. How to make a sticker like that? You have to pick up an image with a black polish (I used Born Pretty stamping polish) and the directly on the rubber gently colour all the empty gaps. I used lots of different polishes and a thin dotter. All the polishes are listed below. If You wanna see the swatches, just click on the name. All of them were shown on the blog. When the polishes dry out press the stamper firmly to the nail, hold a bit and the gently pick it up.

On the remaining nails I have  Golden Rose Color Expert 91 and the white polish is Golden Rose Color Expert 02.



Lakiery użyte do kolorowania ptaszyska:
Polishes I used for colouring the bird:
Avon - Inspire
Avon - Orange Crush
Avon - Roses Are Red
Avon - Royal Vendetta
Cliche - Tahiti
Sally Hansen - Wet Clay
Ya Qin An (zielony/green)


Na koniec jeszcze zobaczcie nowy stempel. Wielki jest w porównaniu do mojego starego, który i tak już mi się wydawał duży. Plusem jest, że guma  niego nie wypada. W moim poprzednim co chwile wypadała i spadała to na paznokcie, to na podłogę łapiąc kurz, to na płytkę pokryta lakierem...Można się wkurzyć ;)

In the end have a look at the new stamper. It's huge comparing to my old one, which I though was big already. The big plus is that the rubber doesn't fall out. In my old one it kept falling on the nails, on the floor catching all the dust, or the plate covered in a polish... It was really pissing me off ;)



Gumę musiałam na początku lekko zmatowić blokiem polerskim i przetrzeć acetonem, bo nie chciała łapać wzorów. Teraz działa już bez zarzutu. Jest też bardzo miękka, chociaż nie aż tak jak ta biała.

I had to mattify the rubber with a gentle file and wipe with acetone, cause it didn't wanna pick up the patterns tight away. Now it all works perfectly. It is super soft, though not as soft as the white one.




Linki dla zainteresowanych:
Pytka do kupienia TU, czarny lakier TU a stempel TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Some links if You are interested:
The plate is HERE, stamping polish HERE and a large stamper HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.

***


BornPrettyStoreProdukty zostaly mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Those products were sent to me for a review by Born Pretty Store.

11 komentarzy:

  1. mnie to wygląda bardzo na bażanta ;) mam tą czerwoną gumę i za chiny nic mi się nie udało nią odbić, a bałam się ją piłować, bo tej z CS nie powinno się traktować ani acetonem ani polerować. ale z tego co widzę, to musi być inny materiał niż guma z CS ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wyszło, dla mnie to chyba bardziej bazant :-D ten Granat jest piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. The parrot is amazing! I like this manicure!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to wygląda na bażanta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten ptaszek na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. How lovely! Very nice manicure!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i takie gustowne :) Kolorki mega, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej bażant :) Ale piękny i kolorowy. Muszę potestować twój sposób bezpośredniego aplikowania kolorowanych stempli ze stempla, bez naklejki.

    OdpowiedzUsuń