Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23.09.2015

Muszelki. Seashells.

Jeszcze jedno morskie drobienie z użyciem płytki BP-L017. Bardzo chciałam pokazać Wam te dwa wzorki ze środkowego rzędu z roślinami i rybkami. Ostemplowałam nimi paznokcie, ale schrzaniam z kolorami. Nawet zdjęcia zrobiłam, ale niestety do pokazania to się nie nadawało. Może innym razem.

Another sea nailart with BP-L017 stamping plate. I really wanted do show You those two patterns from the middle row with sea plants and fishes. I stamped my nails wit them, but a blew it up with colours. I even took some pictures, but it just wasn't good to be published. Maybe another time.



Muszelki odbiłam na brokatowej bazie Cliché Azul Em Falta. Użyłam tu czarnego lakieru do stempli Born Pretty stamping polish. Na koniec top coat Golden Rose Gel Look i to tyle. 




I stamped those shells on a glitter base Cliché Azul Em Falta. For the stamps I used black Born Pretty stamping polish. In the end Golden Rose Gel Look top coat and that's all.



Plytka dostępna jest TU, a lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.


You can get the stamping plate HERE, and the stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




I jeszcze zdjęcie bonusowe z pomocnicą ;)
And a bonus photo with my little helper ;)


***


BornPrettyStoreLakier do stempli oraz plytka zostaly mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Stamping nail polish and a plate were sent to me for a review by Born Pretty Store.

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjny efekt głębi! Świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to fajnie wygląda na tym brokacie! i kurczę chyba w końcu przekonałam się do stempli i mam ochotę spróbować :D
    no i zdjęcie z pomocnicą i tak jest najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora. Stemple są super! Ja się oderwać od nich nie mogę... co widać :)

      Usuń
    2. no widać widać ;) ale wiesz jak spróbuję to zawsze może się jeszcze okazać że mi się to jednak nie podoba albo że coś mi nie będzie wychodzić :p

      Usuń
    3. Może się nie spodoba... ale będziesz wiedziała ze to nie to.
      Na początku może tez nie wychodzić jak trzeba. Najważniejsze to dobry stempel i chociaż jedna dobra płytka. Lakier do stempelków zawsze się jakiś znajdzie.

      Usuń
    4. no właśnie. zdaję sobie z tego sprawę :p a wtedy mogę się zdenerwować i to rzucić w kąt :D póki co idzie do mnie płytka bps i stempel od nich, więc zobaczymy co to będzie :D pewnie będzie przy tym trochę balaganu, ale na pewno mniej niż przy water marble haha :)

      Usuń
  3. Świetne zdobienie, a lakier bazowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne - zresztą jak zawsze, do tego perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier bazowy zakochałam się :-) super mani

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak widzę słowo seashell przypomina mi się angielski łamaniec językowy She sells seashells by the seashore...:D Paznokcie super, kolor bazowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah tez przypomniałam sobie o tym wierszyku jak stemplowałam :D Chciałam o tym napisać, ale to tego czasu wyleciało mi to z głowy :p

      Usuń
  7. Lakier jest cudowny. Moj ulubiony kolor wiec bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. I like those shells. Great nail art manicure! The shimmering blue nail polish look amazing!

    OdpowiedzUsuń