Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18.09.2015

Golden Rose - Color Expert 91

Lubię takie niejednoznaczne kolory lakierów. Ale opisać je dla Was to nie łatwa sprawa. Kupując ten okaz widziałam ciemny szary odcień. Ale gdy stoi obok szarości i czerni wygląda na ciemny, brudny niebieski. I odwrotnie - gdy stoi obok niebieskich lakierów i granatów, wygląda jak ciemny szary. Taki cudak z niego cudak.

I like all those ambiguous nail polish colours. But to describe them for You is not an easy task. When I was buying this one here I saw a dark  grey shade. But when I put it all together with other grey and black polishes it seems to be like a dark, dusty blue. And vice versa - when it has some blues and navy colours near by it looks like a dark grey. That's how cool it is.



Konsystencja bardzo kremowa, gęsta świetnie napigmenotwana. Gdybym nie robiła zdjęć, zostawiłabym jedną warstwę. Ale aparat wychwyci wszelkie niedociągnięcia niewidoczne na co dzień. Nałożyłam wiec jeszcze jedna cieńszą warstwę. Szybko schnie, pięknie błyszczy. Pędzelek duży, plaski i lekko zaokrąglony, czyli taki jakie lubię. Świetny lakier jednym słowem i kolor szalenie mi się podoba. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)



Consistency is very creamy, this and very well pigmented. If I didn't have to take photos, I's leave just one coat. But the camera like to show all the little imperfections, so I applied a second thin coat. It dries fast and has a lovely shine. The brush is wide, flat and rounded, which is the way I like them to be. Generally a great polish and I just love the colour.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat



11 komentarzy:

  1. Idealny na okres jesienno zimowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor faktycznie pomiędzy niebieskim a szarym. Na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny! Aż chce się go mieć u siebie - zwłaszcza jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, mam albo podobny albo taki sam - nie jestem pewna a nie mam jak teraz sprawdzić ;) Też lubię takie nieokreslone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny jest ten kolor! Wpada idealnie w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja kocham takie kolory,zaraz go zapisuję do kajecika,jest boooski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba taki przybrudzony niebieski, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek :D Jeszcze nie mam takiego w swojej kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny kolorek, taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie;) wiec każdy kolorek na nich cudnie wygląda;)ja mam słabe, rozdwajające paznokcie;(

    OdpowiedzUsuń