Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15.09.2015

Coś bardzo mojego. Something so mine.

Zrobienia takie jak to, są zdecydowanie moimi ulubionymi. Lubię czasami poszaleć z kolorami, zrobić coś jasnego, ale z takimi ciemnymi lakierami i subtelnymi wzorami czuję się zdecydowanie najlepiej (i nudziakami).

Nail art like this one today are my favourite. I like to go crazy with colours sometimes, do something lighter, but with those dark colours and subtle patterns I feel the best (and nudes).




Wykorzystałam tu dwa holograficzne lakiery Colour Alike. Baza to O w bombkę - boski kolor. Natomiast do stempli użyłam czarnego Black Saint. Oba lakiery świetnie nadają się do stempli. Wzorek pochodzi w płytki BP-27 
Dodałam warstwę top coatu Golden Rose Gel Look i koniec.





I used two holographic nail polishes from Colour Alike for this nails. The base is O w bombkę - gorgeous colour. For the stamps I used black Black Saint. Both polishes are great for stamping. 
The image comes from BP-27 stamping plate.
In the end a layer of Golden Rose Gel Look top coat and that's it.






I w słońcu/and in the sunlight:


23 komentarze:

  1. Sporo literówek Ci się dziś wkradło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie śliczne :) uwielbiam lakiery CA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie! Wspaniały połysk i ładny wzorek ze stempelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niesamowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale to musiało pięknie lśnić w słońcu! Cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś bardzo Twojego i pięknego! Połączenia holo + holo <3 Aż mi narobiłaś smaka na taką kompozycję!

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Holo z CA są świetne - i te obydwa świetnie stemplują. Mani na słoneczną jesień, musiało mienić się bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i kolorki i zdobienie!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy holosek z CA jest niesamowity :) a zdobienie zjawiskowe i nietuzinkowe - zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopasowało mi to zdobienie do aktualnej pochmurności na dworze. Like it :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I mojego! :-D Bordo i czerń + wykończenie holo to jest to :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło. Elegancko ale z błyskiem. A "o w bombkę" to chyba mój pierwszy lakier z CA i tak mnie zachwycił, że teraz mam ich "nieco" więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam O w bombkę!, a dodatkowy z tymi stemplami cudnie wygląda! będę musiała zrobić podobne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie wygląda takie podwójnie holosiowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń