Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.09.2015

Cliché - Gel Effect 20

Nie, nie przerzucam się na żelowe/hybrydowe paznokcie. Chociaż nie powiem ich trwałość jest kusząca. Ale nową serie lakierów z efektem żelowym Cliché to musiałam spróbować. Kolorów jest sporo, ale wydaje mi się, że pokrywają się z tradycyjnymi lakierami, których mam już bardzo dużo. Skusiłam się na jeden odcień, bo jakoś się do mnie ładnie uśmiechał.

No, I am not switching to gel/hybrid nails. Though I have to say that their durability is impressive and tempting. But the new line of Cliché polishes with gel effect I had to try. There is lots colour to choose from, but I think that they are doupes for the standard lacquers and I already have quite any of them. I got one polish to try that was smiling to me.



Kolor dosyć klasyczny, taki średni nude z szarymi tonami i bardzo delikatnym złotym pyłkiem. Bardzo ładny. Konsystencja kremowa, średnio gęsta, bardzo dobrze się nakłada, nie smuży. Średniej grubości warstwa daje bardzo dobre krycie, ale druga warstwa dodaje głębi i wyrównuje płytkę paznokci. Wysycha szybko, bardzo ładnie błyszczy. Do tych lakierów do kompletu jest specjalny top, który to ma przedłużać trwałość lakieru i sprawić że zachowuje się jak żelowy. Ja go nie mam i raczej go sobie daruje. Lakier sam w sobie jest bardzo dobry.
Pędzelek mięciutki, plaski, większy od standardowych, ale nie tak duży jak w lakierach Essence. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)


The colour is classic, medium dark nude with some grey tones and a very fine gold dust. Very pretty. The consistency is creamy, medium thick, applies very nicely, doesn't smudge. Medium thick coats will give pretty good opacity, but the second coat will add depth to it and will smooth the nails more. It dries fast and has a nice shine to it. There is a special top coat for those polishes that is supposed to harden the polish and make it last as longer, just as gel nails. I don't have it and I am not going to get it. The polish itself is very good.
The brush is soft, wide, bigger than standard ones, but not as big as in Essnece polishes.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)



Może skusze się jeszcze na jakiś odcień. Cena 2 euro to nie majątek a jakość jest naprawdę dobra.

Maybe I will get another shade. The price of 2 euros is not much and the quality is really good. 

6 komentarzy:

  1. Ten kolorek mi się mnie podoba ale chętnie zobaczyłabym inne z tej serii na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, taki piaskowo-błotnisty ;) i ten złoty pyłek dodaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny :) I cena rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, z bliska nawet fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń