Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14.09.2015

Cliché - Azul Em Falta

Jak sobie coś ubzduram, to muszę szybko zrobić. Zerkałam na ten lakier od kilku dni, bo pasuje pod konkretne stempelki. Dzisiaj zmylam to co miałam i zaczęłam malować tym cudem. Tym razem nie zapomniałam o bazie peel-off. Oby to coś dało, bo zmywanie brokatów to koszmar.

When I get something into my head I have to do it. I was looking at this polish for a few days, because it's perfect for the stamping I wanted to do. I had to remove my old mani today and I started to apply this beauty. This time I didn't forget about peel-off base coat. Hope it will make the removing easier.



Lakier ma dobrą konsystencję, ale jest dosyć dziwny. Baza jest niebieska, nie za mocno napigmentowana i z takim metalicznym/frostowym wykończeniem. W niej pływa całkiem sporo białego, niebieskiego i granatowego brokatu. Wydaje mi się, ze konsystencja mogłaby być nieco gęstsza, bo większy brokat lubi opadać i przed użyciem trzeba wszystko porządnie wymieszać. 
Aplikacja bezproblemowa. Lakier jest nieco żelkowy, ale to daje mu te trójwymiarowy efekt. Gdyby był bardziej kryjący, ten efekt by niestety zniknął. Najlepiej jest nałożyć 3 warstwy. Plusem jest bardzo szybkie schniecie, wiec malowanie idzie szybko i sprawnie. Wyjątkowo użyłam tu dodatkowo top coatu. Lakier po wyschnięciu nie ma tego ładnego mokrego połysku.
Na zdjęciach: 3 warstwy + baza (Essence peel-off base coat) + top coat (Catrice Quick Dry High Shine)




It has a good consistency, but its a bit weird. The base is blue, not very strongly pigmented and with kinda metallic/frosty finish. In that base we have lots of white, blue and navy blue glitter. I think it could be a little thicker, because the bigger glitter likes to fall and stay on the bottom of the bottle. You have to shake it well before use. The application goes smoothly. It's a jelly polish but this gives it the nice depth. With stronger pigmentation it wouldn't be there. It's good to apply three coats. A good thing about it is that it dries very fast, so everything goes smoothly. Exceptionally I used a top coat for the photos. It was missing the nice glossy shine after it dried.
On photos: 3 coats + (Essence peel-off base coat) + top coat (Catrice Quick Dry High Shine)



19 komentarzy:

  1. Wyszło super :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny! i nie spodziewałabym że połączenie frostowego wykończenia z niemetalicznymi heksami będzie tak świetnie wyglądać :) tylko kiedy my się doczekamy takich lakierów w pl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, ze to będzie krem. Bo w buteleczce tego frostu nie widać.
      A w PL to i tak są cuda dostępne :)

      Usuń
    2. no w sumie czasem się zdarzają lakierowe cuda, masz rację ;)
      a ten lakier akurat fajnie że frost, wygląda przez to tak... indie :)

      Usuń
  3. świetny! chociaż pewnie ze zmywaniem kiepsko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nałożyłam bazę peel-off. Oby to coś dało, bo nie znoszę zmywać brokatów.

      Usuń
  4. Mega zjawiskowy! Super, taki mroźny i morski zarazem - pasuje i na zimę i na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię brokaty, ale ciężko się je zmywa, znam to.
    pazurki wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie niestety kompletnie nie trafia, nie pasuje mi wykończenie tego lakieru, nie przepadam za nim :< plus odstające drobinki, mam fioła na tym punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny, niczym morskie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi w nim nie pasuje - do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń