Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.09.2015

Bambusy. Bamboo.

Biały lakier na paznokciach dzieli lakieromaniaczki na te, które chętnie nosiłyby go samodzielnie i te które absolutnie nie pomalowałyby paznokci bielą i tak ich zostawiły. Ja należę do tej drugiej grupy. Nie lubię i nie nosze białych lakierów... samodzielnie. Ale to świetna baza pod wszelkie zdobienia.

White nail polish divides the lacquer maniacs into two groups. One would gladly wear white nails solo and the other one would never apply white colour on their nails and leave it like that. I am on the second group and I don't like white polishes worn solo. But they are a great base for nail art.


Tu bazą jest biel Golden Rose Color Expert 02. Do stempli użyłam kolejnych lakierów Golden Rose: szarości Paris 223 i czerni Rich Color 35. Całość zmatowiłam matowym topem. A wzory pochodzą z jednej płytki Héhé 047. Pomysł z takim podwójnym stemplowaniem chodził mi po głowie od jakiegoś czasu. Ta płytka idealnie mi tu pasowała :)





The white base here is Golden Rose Color Expert 02. For the stamps I used another two Golden Rose polishes: grey Paris 223 and black Rich Color 35. In the end I added matte top coat. 
All the patterns come from Héhé 047 stamping plate. I had this idea with double stamping in my head for a while and this plate was fitting perfectly :)




Płytkę héhé 047 możecie kupić TU
Kod BZLC15 da Wam zniżkę 15%

You can purchase héhé 047 plate HERE 

Use BZLC15 to get 15% discount.



***

 
Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez LadyQueen
This product was sent to me for a review by LadyQueen


22 komentarze:

  1. wow! piękne! aż mnie zatkało! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Btw. Sklep jest trochę podejrzany, od kilku dni nie działa ich stronka :D

      Usuń
    2. Rzeczywiście nie otwiera się... Może coś im padło :p

      Usuń
  3. Super płytka. Fajne, lekkie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to sobie wymyśliłaś :)) Ja tam lubię samą biel, wygląda tak elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:)! Zdobienie wyglada bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle nie noszę lakierów solo! No może czasem ^^ Piękny manicure, bardzo podobają mi się Twoje kompozycje, ostatnimi czasy chyba wena Cię często nawiedza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no trochę szaleje ostatnio :) Dzięki! :*
      Ja czasami nosze solo. Jak mi się bardzo podoba, albo nie chce mi się nic robić/brakuje światła/jestem w podróży.

      Usuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoje podwójne stemplowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam biel pod każdą postacią ;) Ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuuper! bardzo podobają mi się Twoje stemplowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Ja uwielbiam biel solo ale uważam że to świetne tło. Pomysł jest przedni. Prosty ale elegancki. Tak bardzo japoński. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się czy to naklejki czy stempelki :D. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja samą biel mogę nosić tak z 1-2 dni, potem też zawsze dodaję zdobienie :P
    Bambusy bardzo fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biały lakier zawsze przyozdabiam ;) Bambusy wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń