Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

09.09.2015

Avon - Mineral Crush Agate

Przez ostatnie kilka dni moje paznokcie miały niezaplanowaną przerwę. Brzeg środkowego paznokcia paskudnie mi się złamał i musiałam wszystkie skrócić. Wykorzystałam ten czas na intensywne olejowanie. Trochę już odrosły, ale widać, że są krótsze niż zazwyczaj. Jeszcze kilka dni i wszystko wrodzi do normy :) 

For the last few days my nails had an unplanned break. A corner of my middle finger broke and I had to cut them all. I took advantage of that break and was applying oils to make them healthier. It did grow back a bit, bit You can tell they are still shorter than normally. Few more days though and it will all go back to normal :)


A dzisiejszy lakier to kolejny piasek z Avonu z serii Mineral Crush. Z tej kolekcji tylko dwa odcienie, (TU różowy Rose Quartz) bo większość jest bardzo podoba do poprzedniej serii Stardust [klik], którą mam w całości.
Agate to ciężki do opisania odcień.  W sumie w katalogu kolor jest dosyć dobrze oddany. Trochę niebieski, trochę fioletowy. W słońcu wygląda jak jeansowy. Napakowany brokatem rożnej wielkości. Dobrze się nim maluje, równomiernie kryje płytkę paznokcia, a do pełnego krycia potrzebne są dwie cieńsze, lub jedna grubsza warstwa. Polecam nałożyć dwie - lepiej wysycha i wydaje mi się że powierzchnia jest bardziej szorstka. Efekt piasku dosyć mocny i drapiący. Wysycha do półmatu.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)




Today's polish is another sand from Avon MineralCrush line. I have only two polishes from this collection (HERE You can check the pink one Rose Quartz), because most of them are very similar to the previous line Stardust [click] that I have.
Agate is a difficult colour to define. In a catalog it looks pretty good. It's bit blue, a bit purple, packed with glitter in difference sizes. In the sunlight it looks like jeans blue. It applies well and covers the nails evenly. You will need two thin coats or one thicker for full opacity. I recommend two thin ones - it dries better and I think the sand effect is more defined. The sand is pretty harsh and scratching. Dries to semi-matte finish.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)





17 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten lakier, świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowny! Bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny! niby taka blyskotka, ale jednak stosowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie są aż takie krótkie ;) Lakier podoba mi się, ale sama go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! We will get Mineral Crush collection only in a month or few in Ukraine :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Zgadzam się z Tobą, że to trudny do określenia lakieras . Jako kolor to taki trochę jeansowy , odrobinę fioletowy , odrobinę niebieski. Moim zdaniem jest ok - jeśli chodzi o kolor- zaś jeśli chodzi o trwałość i fakturę - jestem jak najbardziej na tak. Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, takie piaski to ja lubię! Jest błysk, jest brokat, jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi sie bardzo te lakiery, ale przeraza mnie mysl o zmywaniu ich. Takze pewno sie nie skusze . Choc efekt cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo go lubię! Ogólnie cała ta seria jest bardzo udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest, faktycznie taki dżinsowy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokor jest cudowny. Taki jaki lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, mam chyba coś podobnego z CC :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kolor zdecydowanie do mnie przemawia, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń