Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28.09.2015

Alter Ego - Desert Storm Trigger Puller.

Nie dzielę lakierów ze względu na porę roku. Zazwyczaj. Są jednak takie okazy, które musza poczekać na swoja kolej. DSTP musiał swoje odstać w kolejce, aż nadeszła jesień. Chyba same rozumiecie dlaczego :)

I do not associate nail polishes with a seasons. Usually. There are those bottles though that just have to wait for their turn. DSTP had to wait in line until Fall. And I hope You understand why :)



Lakier tak bardzo kojarzy mi się z jesienią, że już chyba bardziej nie można. Baza w kolorze starego złota napakowana delikatnym shimmerem, a w niej większy miedziany i holograficzny brokat. Konsystencja gęsta, kryje bardzo dobrze przy 2 warstwach, schnie też przyzwoicie szybko. Wysycha do takiego dziwnego matu. Przypomina mi troche ciasto na pierogi. Dlatego do zdjęć nałożyłam jedna warstwę top coatu Alter Ego She Shines! Z nim  wygląda dużo lepiej.
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Essence Peel Off base coat) + top coat (Alter Ego She Shines!)




This polish just screams Fall. The base in a antique gold colour is filled with a tiny gold shimmer and larger copper and holographic glitter. Pretty thick consistency gives a good opacity after two coats. Dries fast too to a strange matte finish. I resembles some kind of dough. That's why I applies one coat of an Alter Ego She Shines! top coat. It looks much better now.
Oh photos: 2 coats + base coat (Essence Peel Off base coat) + top coat (Alter Ego She Shines!)

Bez top coatu/without top coat:


W słońcu/in the sunlight:



7 komentarzy:

  1. Nie gustuję w złotych lakierach, ale ten wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w słońcu całkowicie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo jesienny, ale tak pozytywnie - nie jest szaro - bury i nijaki, kojarzy się ze słonecznym dniem w parku. Piękny jest po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny! Ale z topem, bez troszkę traci na uroku.
    Ja bym pewnie dorzuciła jeszcze jedną warstwę topu, żeby go wyrównać, ale ja jestem zboczona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie lakier na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalny brzydal... może ostemplowany by mnie bardziej przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez topu to rasowy brzydal :D taki... no przykro mi ale... kupkowo-rzygowy :p ale i tak mi się podoba! a z topem taki jest elegancki :)

    OdpowiedzUsuń