Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03.08.2015

Zużycia lipa. July's empties.


W poprzednim miesiącu jakaś zmowa szamponów nastąpiła. Jak jeden mąż wszystkie, które miałam rozpoczęte, się skończyły. Jakoś tak pusto się zrobiło... czekajcie na post haulowy :p

Last month all the shampoos I had in use plotted something and they decided to finish. Just like that. It got so empty now in a bathroom... but just wait for the haul post :p




Włosy:
1. Cien szampon przeciwłupieżowy do włosów wrażliwych - bardzo fajny, tani szampon z Lidla. Już kiedyś jakiś miałam i tez mi pasował. Jest delikatny, ładnie pachnie, gęsty, dobrze się pieni, nie podrażnia. Kupię ponownie.
2. Elseve szampon przeciwłupieżowy z selenem - mój hit i numer jeden od wielu lat. Kupię ponownie [pełna recenzja]
3. Avon Naturals szampon 2w1 morela i Shea - te szampony przede wszystkim pięknie pachną i pozostawiają włosy przyjemnie miękkie i puszyste. Cudów nie oczekuję, ale to dobry, tani szampon. Może kupię ponownie.
4. Green Pharmacy balsam do włosów z pokrzywa - kupię pnownie [pełna recenzja]

Hair:
1. Cien anti dandruff shampoo for sensitive hair - very cool and cheap shampoo from Lidl. I had some other shampoo from them some time ago and I liked it too. It is gentle, smells nice, the consistency is thick and it foams nicely, doesn't irritate the scalp. I will buy it again.
2. Elvive anti dandruff shampoo with selenium - My long time number one shampoo. I buy it for many years and I will keep buying it. [full review]
3. Avon Naturals shampoo 2in1 with apricot and Shea - most for all it smells so nice. Those shampoo wont do miracles on the hair, but my hair are soft and light after. Maybe I will buy it again.
4. Green Pharmacy hair balm with nettle - I will buy it again [full review]



5. Bingo Spa maska do włosów z ekstraktem z drożdży - dosyć lekka maseczka. Plusem jest to, że nie przetłuszcza włosów ani ich nie obciąża. Nakładałam tak jak zaleca producent na cale włosy i skórę głowy. Włosy po niej były lekkie i puszyste. Konsystencja trochę rzadka. Nie wiem czy kupie ponownie.
6. Avon serum do włosów z olejkiem arganowym - uwielbiam, mam zawsze kolejna buteleczkę w zapasie. [pełna recenzja
7. Garnier Fructis odżywka do włosów Lśniące i Gładkie - genialna, to już chyba 3 czy 4 buteleczka. Kupię ponownie [pełna recenzja]

5. Bingo Spa har mask with yeast extract - its a pretty light mask. The good thing about it that it doesn't make the hair heavy, or greasy.  applied it as advised on the box on the hair and the scalp. It leaves hair fluffy and light. The consistency was a bit runny. I dunno if I will buy it again.
6. Avon hair serum with agran oil - love it an I always have a spare bottle waiting. [full review]
7. Garnier Fructis hair Sleek& Shine conditioner - brilliant one. It must be 3rd or 4th bottle. I will buy it again [full review]



Ciało:
8. Le Petit Marseillais mleczko nawilżające - może kupię ponownie [pełna recenzja]
9. Fa żel pod prysznic witamina C i różowy grapefruit - mamciu jak on pięknie pachniał! Soczyście, owocowo, świeżo... no boski. Dobrze mył i się pienił, ale trochę rzadki jak na mój gust wiec i mało wydajny. Nie kupię ponownie.
10. Avon Planet Spa peeling do ciała Brązowy cukier i Maslo Shea - kupię ponownie [pełna recenzja]
11. Palmolive nawilżający żel pod prysznic - Pięknie pachnący, gęsty, wydajny, nie wysusza... uwielbiam go. Kupię ponownie, a i to już chyba 4 butla. Będę musiała chyba osobny post mu poświecić ;)

Body:
8. Le Petit Marseillais hudrating body milk - maybe will buy again [full review]
9. Fa showe gel with Vitamin c and pink grapefruit - my goodness me it smelled amazing! Juisy, fruity and fresh... amazing. It was cleansing well and was foamy enouygh, but it was a bit runny, thus not very efficient. I will not buy it again.
10. Avon Planet Spa Brown sugar and Shea butter body scrub - I will buy it again [full review]
11. Palmolive moisturizing shower cream - smells lovely, thick consistency, efficient, doesnt dry the skin... I love and will buuy it again. This must be 4th bottle.



Twarz:
12. Avon Planet spa maseczka Sekrety Egiptu - nie kupię ponownie [pełna recenzja]
13. Avon Anew Clinical Hydra Recovery krem-maska na noc - może kupię ponownie [pełna recenzja]
14. Ziaja krem oliwkowy lekka formuła - ja wiem czy taka lekka... dużej różnicy miedzy tym, a tradycyjnym oliwkowym nie widzę. Świetnie chroni przed zimnem i przesuszeniem, pięknie pachnie, ale przy regularnym stosowaniu zapychał. Skończyłam go jako krem do rąk. Nie kupię ponownie.

Face: 
12. Avon Planst Spa Egyptioan Secrets face mask - I will not buy it again [full review]
13. Avon Anew Clinical Hydra Recovery overnight mask - mybe will buy it again [full review]
14. Ziaja olive face cream light formula - oh I dunno if its so ligh. I dont see mych difference between this one and the oryginal olivecream. It protects from cold very well, reduces dry skin, smells lovely. But it can stuck the pores when used regulary. Will not buy it again.

Najlepszy produkt: Odżywka do włosów Fructis, żel pod prysznic Palmolive, szampon Elseve i serum do włosów Avonu
Najgorszy produkt: maseczka do twarzy Avon

Best product: Fructis hair conditioner, Palmolive shower gel, Elvive shampoo and Avon hair serum.
Worst product: Avon face mask

17 komentarzy:

  1. Nie zdziwiło mnie jakoś że Avon zawiódł... od nich dobre to są zapachy i czasem żele od prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię dużo rzeczy Avonu. ta maseczka po prostu jest za mocna dla mnie. Bardzo lubię ich błyszczyki, szminki, tusze, lakiery, kremy do rak i ciała i rak... oj sporo rzeczy :) Nie przepadam za seria Color Trend i właściwie większość zapachów jest dla mnie za słodka.

      Usuń
  2. Tez lubię to serum z Avonu marokańskie, zaciekawił mnie peeling z Avonu, chętnie przeczytam recenzje:) Aczkolwiek ja mam juz zapas peelingów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest :) Ten i z szarej serii z Morza Martwego jest tez dobry.

      Usuń
  3. Kilka z tych kosmetyków znam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój teść jest fanem tego żelu palmolive :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle nie leżą mi maseczki peel-off, wolę zmywać normalną, choćby zaschniętą, warstwę maski. Miałam kiedyś to serum z Avon i sprawdzało się całkiem nieźle ;) Teraz jednak zakupiłam (dobrze ponad pół roku temu, jak nie wcześniej) wielką butlę serum kokosowego z Organix i chyba wystarczy mi na 3 lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wole zmywalne. Szczególnie wszelkie glinki :)

      Usuń
  6. Miałam tylko mleczko z LPM, ale dla mnie jest średniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie było dobre i bardzo podobał mi się zapach. Wkurzała mnie tylko ta pompka.

      Usuń
  7. Widzę, że dużo produktów zużywasz z Avonu, więc mam do Ciebie takie pytanko: czy na zgrzewach produktów w tubkach jest data produkcji czy data przydatności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To data produkcji. Od tej daty kosmetyki są ważne 3 lata. Po otwarciu ważne są tyle miesięcy ile pokazuje taki znaczek otwartego pudelka z numerem w środku.

      Usuń
  8. Tak, tak resztę wiem, tylko ciekawiła mnie ta konkretna data, bo miałam wątpliwość czy czasem nie posiadam przeterminowanego produktu;) Dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling z PS mam w zapasie :) Niedługo zacznę używanie, mam nadzieję, że będę z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię żele Palmolive :)
    Mleczko LPM mi nie bardzo odpowiadało :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore denko. Muszę w końcu zabrać się za swoje kosmetyczne pustaki :-)

    OdpowiedzUsuń