Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

07.08.2015

Zamiast kurczaczków. Instead of chicks.

Wspominałam, że wiosną na tym lakierze wylądowałyby kurczaczki i pisanki. Ale mamy lato (ja już chce jesień!), to i stempelki bardziej letnie. 

I was mentioning that if it was springtime I would add some chicks and Easter eggs on this polish. But it's summer (please let the Fall come!), so the stamps are more summery.


Wykorzystałam do tego płytkę BP-L014, która na pierwszy rzut oka wydaje się być bardzo indyjska. I taki był mój poprzedni manicure z jej użyciem [KLIK]. Tym razem chciałam użyć samych malutkich roślinek porozrzucanych po płytce. Śliczne są, szczególnie te kwiatki. No i takie coś mi z nich wyszli. Zielony lakier to Ya Qin An, o którym więcej poczytacie TU. Piaskowa baza to Cliché Pirilampo




I used a BP-L014 stamping plate for this nails. When You look at it it seems so Indian and that was my first manicure I did using the bigger image [CLICK]. This time I wanted to use just those tiny flowers scattered all over the plate. They are so cute, specially those tow flowers. And so I came up with something like that. About the green stamping polish Ya Qin An You can read more HERE. And the sandy base is Cliché Pirilampo





Lakier do stempli kupicie TU, a płytkę TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Stamping polish You can purchase HERE and the plate HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.



***

BornPrettyStoreLakier zostal mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This nail polish was sent to me for a review by Born Pretty Store.

9 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie, tak wiosennie ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥_____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie skomponowałaś te stempelki ! :-) Zawsze mam zagwozdkę jak wykorzystać takie pojedyncze wzorki z płytek i koniec końców zawsze stempluję całopaznokciowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i powiem szczerze że dawno nie miałam już na paznokciach takiego delikatnego kwiatowego akcentu chyba trzeba cos zmalować :) śliczna ta płytka

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna z moich ulubionych płytek! ślicznie umiejscowiłaś wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę ten lakier w 'plażowo-wakacyjnej' kompozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ślicznie Ci to wyszło! :) Zamówiłam tą płytkę, nie mogę się doczekać aż dotrze! :) Mam już masę pomysłów na zdobienia z jej udziałem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to mani kojarzy się z Wielkanocą i bardzo ładne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie dobrałaś lakiery :P ten piasek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń