Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20.08.2015

Yves Rocher - krem do rąk z arnika. Hand cream with arnica.

Oto i zapowiadany krem do rąk. Kosmetyk niemalże podstawowy, ale znaleźć dobry krem do rak to ważna sprawa. Bo to i skorki przy paznokciach nawilży i dłonie wygładzi. Chociaż powiem Wam, że ja do kremów do rąk specjalnie się nie przywiązuje. Lubie gdy są geste, treściwe i mocno nawilżają, gdyż stosuję je głownie na noc. Jak nie mam kremu, to używam oleju i po sprawie.

And here it is a hand cream I promised. It's nearly a basic cosmetic and it's important to find a good one. It will smooth the skin, moisture cuticles. But I don't get attached to hand creams. I like those thick, rich ones since I use them mostly right before I o to sleep. If I don't have a cream I simply use oil.



Yves Rocher nawilżający krem do rąk z Arniką bio.


"Nawilżający krem do rąk to kosmetyk pielęgnacyjny do skóry dłoni, który natychmiast i długotrwale nawilża dłonie. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia lepkich dłoni. Formuła kremu bazuje na wyciągu z arniki, który działa ochronnie na skórę i wygładzających właściwościach wyciągu z róży.
Działanie
· nawilża skórę dłoni
· chroni skórę dłoni
Składniki
· wyciąg z arniki bio - właściwości ochronne
Sposób użycia
Stosuj Nawilżający krem do rąk tak często, jak skóra tego potrzebuje, wmasowując niewielką ilość kremu w skórę dłoni, aż do wchłonięcia się kosmetyku."

Opakowanie: miękka, żółciutka, lekko prześwitująca tubka z wygodnym zamknięciem. Przy końcu krem ciężko jest wycisnąć, trzeba rozcinać (jeśli to robicie). Do samego końca wygląda dobrze, nic nie pęka. 
Pojemność 75 ml.
Konsystencja gęsta, treściwa, czyli taka jak lubię. Dobrze się rozprowadza na dłoniach. Przy papierkowej robocie go nie polecam, ale przed snem, lub relaksem na kanapie jak najbardziej. Pozostawia na dłoniach lekko tłusty film, potrzebuje trochę czasu na całkowite wchłonięcie.
Zapach kwiatowy. Ja nie wiem dlaczego on mi się z nagietkiem kojarzy. Ubzdurałam sobie coś, że to krem nagietkowy i tyle. Pewnie przez ten żółty kwiatek na tubce. Tak czy inaczej zapach ma ładny, nie mdlący czy drażniący nozdrza. Początkowo go nie lubiłam, ale z czasem zaczął mi się podobać.
Działanie: Najważniejsze jest to, że krem bardzo dobrze nawilża i natłuszcza suchą skórę. Dodatkowo wygładza. Wsmarowuje go przy okazji również w skórki i chyba też im trochę pomaga. Jak dla mnie to bardzo dobry krem. 
Kupię ponownie. Krem można zamówić online TU.




Yves Rocher Long Lasting moisturizing hand cream with Arnica bio.

"Just like your face, your hands are highly exposed. Protect them by moisturizing them all year long. This daily moisturizing cream also has a long-lasting effect!

Bonus +: Organic Arnica to protect hands from external aggressions.
Paraben free.

Secret of the Botanical
ARNICA: to preserve Arnica Montana, an endangered species, Yves Rocher Research has selected Arnica Chamissonis for its ability to shield the skin from external aggressions. Arnica Chamissonis is organically grown at La Gacilly.


Paraben free"




The packaging: soft, yellow slightly see though tube with a handy lid. At the end it is hard to squeeze the cream out, You will have to cut the tube (if You do that). But till the end nothing breaks, cracks or fades away. 
Capacity of 75 ml.
Consistency is thick and rich, which is just the way I like it. It applies well to the skin. I do not recommend it if You have to paper work to do, but before You go to sleep, or if You just chill on the couch go ahead. It leaves a bit of a greasy film on hands and need a bit of time to absorb completely.
Fragrance is floral. I dunno why I got into my head that its a calendula fragrance. Probably because if that yellow flowers on the tube. Either way it is a nice fragrance, not very intensive or irritating the nostrils. At the beginning I didn't like it, but after a while I started to enjoy it.
Result: the most important is that it really moisture and nourish the skin. It also smooths it out. I normally massage my cuticles with it, since I already have it on, and I think it helps a bit too.
To me it's a very good cream.
I will buy it again.

Skład/Ingredients:



A jutro dla odmiany będzie lakier ;)

And tomorrow I will show You a polish for a change ;)

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy tego kremiku ale chętnie przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam niczego z tej firmy. Obecnie używam kremu od Avon, na ten też może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego kremu nigdy nie miałam.. ja tam używam waniliowe i kakaowe od AVON :D
    U mnie jest 5 linków do ubrań, kliknęłabyś? Bardzo pomożesz :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten krem. Jest jednym z moich ulubionych. Najbardziej lubię nałożyć bardzo grubą warstwę i wskoczyć w bawełniane rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wiem na temat ubzdurania sobie różnych rzeczy :D Wydaje mi się, że miałam ten krem kilka lat temu, ale trochę go męczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i bardzo lubiłam ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że mam tak słaby dostęp do YR. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś i bardzo mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji używać tego kremu, wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i czeka na swoją kolej :) Miałam kiedyś inny masełko, chyba też z tej serii, i byłam baardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam go kiedyś w YR do zakupów i ten zapach to zupełnie nie mój klimat, dam go mojej mamie, bo ona lubi takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń