Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31.08.2015

Ważki. Dragonflies.

Zdecydować się nie mogę. Raz pokazuje już coś bardzo jesiennego, by po paru dniach jeszcze wrócić do lata. W sumie jeszcze trochę czasu do kalendarzowej jesieni pozostało, więc korzystam i wrzucam co tam jeszcze letniego mam.

I cannot make up my mind. Once I show You something autumnal and the few days later I have another summer nails. Well... there is still some time till for the calender's fall to start, so let me take advantage of it and show You some more summer stuff that I have.


Bazą jest różowy holograficzny lakier Colour Alike Wata Cukrowa. Roślinki ostemplowałam również holograficznym lakierem Colour Alike O w bombkę. Przy okazji recenzji wspominałam, że kwietnie się nim stempluje. No i oto proszę jak pięknie wyszły te kwiaty. Dodałam jeszcze tylko kilka ważek dla kontrastu czarnym lakierem Golden Rose Rich Color 35, pokryłam wszystko top coatem Golden Rose Gel Look and koniec.
Wszystkie wzory pochodzą w płytki BP-L011.



The base is a holographic polish Colour Alike Wata Cukrowa. The floral pattern I stamped with another holographic polish Colour Alike O w bombke. In the post  with a review I mentioned that it's great for stamping and so here You have it. Those flowers came out just lovely. In the end I added for a contrast some black dragonflies with black polish Golden Rose Rich Color 35, applied top coat Golden Rose Gel Look and that's done.
All the images come from a BP-L011 stamping plate.


W słońcu/In the sinlight.



Tak mi się przypomniało, że coś bardzo podobnego, ale z motylkami już kiedyś robiłam. O TU.

I just remembered that I already did something very similar but with butterflies. Right HERE.



Płytka dostępna jest TU.
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

You can get this stamping plate HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


***

BornPrettyStorePlytka zostala mi przesłana do recenzji przez Bord Pretty Store.
Stamping plate was sent to me for a review by Born Pretty Store.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje pomysły na pazurki :)) mają w sobie subtelność, kobiecość i perfekcję wykonania :) cudowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier i śliczny wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny mani!
    Też taki chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważki świetnie dopełniają to zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są :))

    Zapraszam do mojej akcji - rok dla WŁOSÓW

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kompozycja! ja robiłam zrobienie akurat z drugą częścią tej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń