Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

04.08.2015

Trójkąty... dużo trójkątów. Triangles... lots of triangles.

Niebieski lakier Revlon Blue Lagoon nosiłam samodzielnie kilka dni. Pomimo iż ciężko się go nakładało, to trzymał się świetnie. Czwartego dnia (widzicie odrosty?) nałożyłam dodatkowo jego cienka warstwę, aby odświeżyć kolor i dodałam złote dodatki.

The blue polish Revlon Blue Lagoon I wore for a few days. Even though it was pain in the *** to apply it held well. On the 4th day (can You see how my nails grew?) I applied another thin coats to refresh the colours and I added some gold.



Na serdeczny paznokieć nałożyłam jedynie złote ćwieki. Przykleiłam je na jeszcze mokry lakier. Nie dawałam top coatu a i tak przetrzymały mysie włosów i zmywanie bez rękawiczek i lepienie pierogów :) Świetnie się trzymały.
Pozostałe paznokcie ostemplowałam złotym lakierem z Born Pretty i wzorem w trójkąty, żeby było tematycznie, z płytki BP-L006. Potem już tylko top coat Golden Rose Gel Look i już koniec.




On my ring finer I applied some gold studs. I put them on a wet polish and I skipped top coat. They stayed like that pretty well. I was washing dishes without gloves, washing hair and making some dumplings :) They were still there.
The remaining nails I stamped with a gold polish from Born Pretty. The image with triangles (to keep the theme) comes from a BP-L006 stamping plate. In the end Golden Rose Gel Look top coat and that's that.



Płytkę BP-L006 kupicie TUzłote ćwieki TU,  a złoty lakier do stempli TU 
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Plate BP-L006 is available HERE, gold studs HERE and the black stamping polish HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.







***

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

18 komentarzy:

  1. 4 dni? Wygląda nienagannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, ze nieźle trzyma :p Tylko konsystencja koszmarna.

      Usuń
  2. Dobra, cofam to co napisałam w komentarzu pod tym Revlonem. 4 DNI?! :O Niektóre lakiery po jednym u mnie tak nie wyglądają. Dobrze, że nie dałaś top coatu, ja tak utrwaliłam złote kulki z BPS i... puściły kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałam top coatu, bo nie podoba mi się jak ćwieki pod nim wyglądają... szczególnie takie mocno wypukle. One chyba koloru by nie puściły, bo wyglądają, jakby były zrobione z czegoś złotego, a nie pomalowane farbka. Ale reki sobie uciąć nie dam :p
      Revlon się spisa... tylko minimalnie mia lam końcówki starte. Poprawiłam cienką warstwą i wygląda znowu super.

      Usuń
  3. bardzo fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszła całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie całość wygląda ;) mam ten wzór trójkątów, ale w formie naklejek

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdobienie! Dobrze, że lepiąc pierogi nie pogubiłaś trójkątów, bo głupio byłoby potem ich szukać w cieście albo co gorsza zjeść ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam to połączenie kolorów! piękny wzór i świetnie te ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki wyglądają super - podoba mi się to, że mają dodatkową strukturę :-)

    OdpowiedzUsuń