Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06.08.2015

Lipcowy haul. July's haul.

Było denko, czas na haul. Trochę podstawowych rzeczy i lokalne lakiery :)

There was empties post, time for haul. Just some basic stuff and local nail polishes :)




- Gliss Kur Oil Nutritive odzywka do włosów - na początku mnie zachwyciła, ale czar prysł i stała się nijaka.
- Palmolive żel pod prysznic - uwielbiam je. 
- Manava sel pod prysznic - te żele prześlicznie pachną
- Ultra Doux szampon i odzywka z oliwkowej serii i z awokado i masłem karite. 

- Gliss Kur Oil Nutritive hair conditioner - in the beginning I was impressed with it, but after a while it became very average.
- Palmolive shower gel - I love those.
- Manava shower gel - they smell so lovely
- Ultra Suave shampoo and conditioner from olive line and with avocado and karite butter



- Clear szampon przeciwłupieżowy (tu one się Linic nazywają). Nie jest zły, ale nie dorównuje Elseve
- Cien dwa żele o nieziemskich, owocowych zapachach.

Linic shampoo. Not bad, but Elseve is unbeatable
- Cien shower gel with amazing, fruity fragrances



No i to co tygryski lubią najbardziej. Lakiery :)
Ten żółty Tahiti już pokazywałam TU i TU.  A Subtil z poniższego zjecie mam własnie na stopach... przepiękny!

And now what tigers like the most. Nail polishes :)
This yellow one Tahiti I was already showing You HERE and HERE. And Subtil from the photo below landed on my toenails... so pretty!



Tyle :) Znacie któryś kosmetyk?

That's all :) do You know any of those?

9 komentarzy:

  1. Niestety nie znam żadnego kosmetyku. Cliche maja piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki i szampony Garniera, te żółte, czyli awokado + masełko.. Towarzyszą mi już od jakiegoś czasu. Dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z kosmetyków ale przypomniałaś mi o tym, że w Lidlu są ciekawe żele pod prysznic :) Trzeba uzupełnić zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że masz Palmolive :) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie odżywkę z awokado z Garniera i była niezła:) Zawsze rozwalają mnie różne nazwy tej samej firmy w różnych krajach :D Jakby nie można było zostać przy jednej...

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery do paznokci - mega kolorki *.*
    Widzę, że z żeli pod prysznic zadowolona :3 Także korzystałam :p

    http://blog-bloggerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory lakierów są piękne, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakiej cenie są te żele z Lidla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosztują około 1€, dokładnie nie pamiętam. Jak jest w Polsce to nie wiem
      ...

      Usuń