Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.08.2015

Kiko - 522 Pearly Sapphire Blue

Znowu nie mogłam się zdecydować, który lakier Kiko użyć. W jednej dłoni ciemny granat, w drugiej cudny róż. Wygra granat. Różowy będzie musiał jeszcze poczekać. 

And again I couldn't make up my mind which Kiko polish to use. I had navy blue in one hand and a lovely pink in the other. Navy blue won. Pink will have wait a bit more.

Kolor jeśli prześliczny. Z reszta ja kocham granaty i mi się praktycznie każdy podoba. Konsystencja dobra, nie za gęsta, nie za rzadka. Pełne krycie przy 2 średnich warstwach, schniecie bardzo dobre. Lakier w buteleczce wygląda jak taki leciutki duochrom. W zależności od kąta pojawiają się fioletowe kolory. Na paznokciach tego nie widać. Widach natomiast te wszystkie cudne, kolorowe drobinki. 
Trochę brakuje mu takiego szklistego połysku (na zdjęciach bez top coatu). Ale jakikolwiek top powinien to załatwić. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)



The colour is gorgeous. Well, I love navy blue colour and basically any polish is good for me. The consistency is good too. Not too runny, not too thick. You will get full opacity with 2 medium coats. In a bottle it looks like a duochrome. With some angles it gets those delicate purple shades. On the nails it's not visible though. But all those lovely, colorful glass flecks are very visible. It is lacking a bit of a glossy shine after its dry (on photos without top coat), but any top will fix it.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)




Przez chwile myślałam że jest taki sam jak Essie Midnight Cami, ale nie. Essie jest jeszcze ciemniejszy, a drobinki bardziej subtelne. Chyba bliżej mu do Avonu Stunning Cobalt. Poniżej małe porównanie.

For a while I though it's the same as Essie Midnight Cami, but it's not. Essie is even darker and the shimmer it much gentler. I think it's closer to Avon Stunning Cobalt. Below little comparison.





9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :-) Mam ten sam lakier z Avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :-) Mam ten sam lakier z Avonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Takiego koloru nie mam w swoim zbiorze... i chyba włączyło mi się 'chciejstwo' :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny! Polowała na podobny z Color Club. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny odcień granatu. Jak już mam coś z niebieskości na paznokciach to najczęściej właśnie coś ciemnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny KIKO ale bardzo podobny do tego z Avonu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych trzech które porównałaś, to Kiko zdecydowanie wygrywa ;) jak rozgwieżdżona noc =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny z Hean chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolory, z głębią!

    OdpowiedzUsuń