Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12.08.2015

Już prawie jesień. It's almost autumn.

Oto jak sprawić aby mega gorący, letni lakier wyglądał bardziej jesiennie. Wystarczy dodać to niego nieco stonowanych kolorów i już nie daje tak oczach ;) Nie żeby mi się kolor nie podobał, bo Orange Crush z Avonu jest genialny.

This is how to make a super hot and summer nail polish fit fall more. All You need is to add some calmer shades and it wont hurt the eyes anymore ;) Not that I don't like the colour on its own, Orange Crush from Avon it's stunning.




Tak wiec pozostawiłam dwa paznokcie pomarańczowe, a trzy pomalowałam zwykłym białym lakierem. Gdy ten wysechł wycięłam z arkusza naklejki tak aby idealnie pasowały do paznokci, namoczyłam, ściągnęłam z papierka i przykleiłam. Nic prostszego. Potem już tylko top coat i gotowe. 





And so I left two nails orange and I applied white polish on the remaining three. When it dried I cut out from the sheet the right size peaces to fit my nails, soaked in water, removed the decal from the paper and applied on the nails. Easy peasy lemon squeezy :p
The just added top coat and that was done.




W arkuszu dostajemy dwa rodzaje kwiatów. Każdy rodzaj powinien wystarczyć na 10 paznokci, jeśli macie je węższe. Ja musiałabym się postarać, aby móc je nałożyć na 8. Mam je po prostu dosyć szerokie. Dlatego łączę je z jakimś lakierem. W obsłudze są bardzo proste. Folia jest mega cieniutka i bardzo dobrze przylega do paznokci. Można je też nieco naciągnąć aby nie było zmarszczek.






We get two types of flowers on one sheet. Each type should be enough to cover all 10 nails, if You have them more narrow. I would have to try really hand to be able to apply them on just 8. My nails are pretty wide. That's why I combine them with some polish. They are easy to use, the foil is very thin an holds well to the nail. You can also stretch it a bit so that there is no wrinkles.



Naklejki kupicie TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Those decals You can purchase HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.



***

BornPrettyStoreNaklejki mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Those decals were sent to me for a review by Born Pretty Store.


12 komentarzy:

  1. Ale świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie!
    Moją pierwszą myślą na tytuł Twojego posta było to, że przywołujesz jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie Ci wyszło. Naklejki idealnie przyklejone ;) I fakt, ze efekt letniej żarówy nieco zgaszony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki są prześwietne, ale Twoje połączenie ich z pomarańczką z Avonu dodało im +100 pkt do urody :)
    W pierwszej chwili myślałam, że to stemple i szczęka mi opadła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te naklejki i genialnie pasują do pomarańczowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło! :)) A w taką pogodę jesień przywitałabym z otwartymi ramionami... ;) za gorąco :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie piękne! Pomarańcza wymiataja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie pora na jesień! ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda, mi bardziej przypomina wiosnę, niż jesień ;)

    OdpowiedzUsuń