Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05.08.2015

I Love Coffee.

Tak, uwielbiam kawę. W każdej postaci. Gorącą z mlekiem, mrożoną, w ciastkach, cukierkach i lodach. Ta płytka musiała być moja :p

Yes, I love coffee. In any form. Hot with milk, frozen, in cookies, sweets and ice creams. This plate just had to me mine :p



Brakowało mi tylko odpowiedniego lakieru. Aż w łapki wpadł mi  brązowy piaskowy Cliché Areia Magica. Do tego jeszcze dobry, brązowy lakier do stempli i mogłam wziąć się do roboty. Na jednego paznokcia nałożyłam jasny piaskowy lakier z tej samej serii Cliché Areia Da Praia. Śliczny nadziak z niego. Stempelki wykonałam brązowym lakierem Ya Qin An z Born Pretty store (więcej o lakierach TU), a kawowe wzory z płytki Tian Xin - 16.
Nie dawałam top coatu aby zatrzymać piaskowy efekt.





I was missing the right polish for this nail art. Until I got this brown sand polish Cliché Areia Magica. Then a good brown stamping polish and I got do what I wanted. On one nail I applied a light sand polish from the same Cliché line Areia Da Praia. Lovely nude colour. I stamped them with a brown Ya Qin An polish from Born Pretty store (more abut the polish HERE) and the coffee patterns come from Tian Xin - 16 plate.
I didn't add any top coat to keep the sand effect. 





Lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Stamping polish You can purchase HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.


***

BornPrettyStoreLakier zostal mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This nail polish was sent to me for a review by Born Pretty Store.

16 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentują, a stempelki wyglądają jak wzorki robione na białej kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne :-) Napatrzeć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love coffee and your manicure! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś nie mogłam patrzeć na kawę, teraz przekonuję się do niej w postaci latte machiato ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mani! Sama przymierzam się do czegoś takiego tylko może w macie? Zobaczę. Ja mam kawową MoYou także posądzam, że wyjdzie mi coś podobnego. Ziarenka kawy itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... w macie może super wyglądać. Ta moja płytka to taka podróba MoYou ;) z Ebaya... ale działa dobrze.

      Usuń
  6. super! bardzo lubię takie "kawowe" mani, chociaż sama jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. High five! Też uwielbiam kawę, a kawowe Merci to mój totalny konik! :3
    Mani przecudne :D
    Czaję się na tę płytkę ale jakoś nam do siebie nie po drodze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. High five :D
      Kawowe Merci... pyychaaa :))

      Usuń
  8. Mani wręcz idealne dla kawoszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż nabrałam ochoty na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdobienie ;) też mam tę płytkę, tylko pomysłu na nią brak ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ) Z tym środkowym wzorkiem (śmietanki na kawie) to chyba wszystko będzie ładnie wyglądać :)

      Usuń
  11. Jestem uzależniona od kawy - kocham jej smak i zapach :)a na pazurkach wygląda smakowicie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie sobie uświadomiłam, że pora iść do kuchni po kawę :-D Już drugą dzisiaj ;-)
    A zdobienie niesamowicie mi się podoba... wzór na śmietance jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń