Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29.08.2015

Golden Rose - Color Expert 02

Tak sobie myślę, że chyba mi wystarczy białych lakierów. Jakiś czas temu znalazłam mój ideał do stemplowania (Easy Paris 02) a jako baza pod zdobienia praktycznie każdy inny jest dobry. Byle wysychał w miarę szybko i dawał pełne krycie bez potrzeby nakładania wielu warstw. Pokażę Wam jednak jeszcze jedną biel. I na tym moje poszukiwania zakończę.

I think that I probably have enough of white polishes. Some time ago I found my perfect white stamping polish (Easy Paris 02) and as a base polish I can use any other as long as it dries fast and I don't need to apply some huge amount of layers. I'll show You though one more white today. And I'll stop my search here.

Miałam cicha nadzieje, że będzie nieco lepiej z kryciem. Potrzebne są tu dwie średnie, lub trzy cieńsze warstwy. Pierwsza dosyć mocno smuży, chyba że nałożymy wiece lakieru. Wysycha szybko, bardzo ładnie błyszczy i nie daje takiej białej, kredowej bieli. Pędzelek szeroki, plaski, zaokrąglony no i cena bardzo przystępna. Nie próbowałam odbijać nim stempli, ale pewnie kiedy go przetestuje. 
Ogólnie nie jest źle jak na biały lakier, bo te lubią płatać figle. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)



I was hoping that it will have better coverage. You will need to apply three thin or two medium thick coats. The first coat smudges pretty much, unless You apply more polish. It dries fast, has a nice glossy shine and it doesn't give that chalky white feeling. The brush is wide, flat and round. And the price is very friendly. I didn't try to use it as a stamping polish, but I will give it a go one day.
Generally its not bad as for a white lacquer. We all know that they can be tricky.
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)



Macie swoją idealną biel?
What's Your perfect white polish?

13 komentarzy:

  1. U kogoś sam biały lakier do paznokci bardzo mi się podoba, a ja się z nim dziwnie czuję....
    Ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się źle czuje z czystym białym lakierem. Używam go tylko jako bazy po zdobienia.

      Usuń
  2. Widać smugi, więc nie jest on na moje nerwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam białych paznokci nie nosze, wiec mi takie krycie i efekt wystarcza.

      Usuń
  3. Najlepiej kryjący biały lakier to Avon Gel Iceberg White, wystarczy 1 warstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Kurcze mam tyle avonowych lakierów, a akurat tego nie :p

      Usuń
  4. dobry jest biały bourjois z tej nowej serii w trójkątnych buteleczkach ;) chociaż ten golden rose mam i on całkiem nieźle kryje. ale bourjois lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest zły ;) Gdyby go zatopować pewnie wszytsko wyglądałoby idealnie :) Obecnie używam białego lakieru z Bell, w kolejce czekają dwa z Avonu (jeden z setu do frencha, drugi z żelowej serii ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo maluje paznokcie i wiem że naprawdę ciężko o dobry biały lakier i ładnie pomalowane nim paznokcie.
    Widzę że ten zdaje egzamin. Szkoda że nie za pierwsza warstwą :) Ja ciągle szukam ideału. Też też kiedyś miałam

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam DOBROSZKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najbardziej lubię White On z Sally Hansen. a ten mimo trudności z malowaniem wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń