Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13.08.2015

Galaxy I

Ponoć wczoraj można było obserwować deszcz meteorytów. Nie dane mi było je zobaczyć niestety, chociaż czekałam i obserwowałam niebo. Ale całkiem przypadkowo cala galaktyka wylądowała na moich paznokciach. Zupełnie nie planowałam takich paznokci na tą okazje. Po prostu miałam już nałożony granatowy lakier, kory mi pasował do Galaxy nails.

Apparently yesterday we could observe meteorite rain. I wasn't lucky enough to see it, though I was waiting and looking at the sky. But a whole galaxy landed on my nails. I didn't plan to do this for the occasion, it just happened that I had a navy blue nail polish on that was perfect for the galaxy nail art.



O jakim lakierze mowa? O granacie Kiko Pearly Sapphire Blue. Potem to już masa innych lakierów (listka na końcu posta) i odrobina zwykłej gąbeczki do zmywania naczyń. Kilka białych kropek dodałam cieniutkim pędzelkiem i nałożyłam top coat.



What polish am I talking about? About Kiko Pearly Sapphire Blue. After that I added a bunch of other polishes and all I needed was a small piece of normal sponge. I added few white dots with a tiny brush and applied top coat.



Kiko - Pearly Sapphire Blue
Essence - 129 The Boy Next Door
Essie - Midnight Cami
Kiko - 494 Pearly Amaranth
Golden Rose - Paris 04
Basic - glitter topper
Golden Rose Gel Look top coat


17 komentarzy:

  1. The galaxy effect came out fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  2. RE-WE-LA-CJA! Dawno nie widziałam czegoś bardziej abstrakcyjnego! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne galaxy! Mimo, że to dość proste zdobienie nie w każdym wykonaniu tak bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło. Naprawdę staranne wykonanie, wygląda dokładnie tak, jak galaxy powinno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twoje galaxy :)jest perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny manicure. Od dawna mam chrapkę na Galaxy, Muszę się w końcu zebrać, bo efekt końcowy wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam oglądać galaxy, a Twoje jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Galaxy mega ;) Zawsze i każdemu wychodzi inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam paznokcie galaxy, są tak bardzo niepowtarzalne ♥ Twoje wyszły genialnie! Kiko ma bardzo fajne granatowe lakiery z drobinkami, udają im się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam jaki kiedyś był szał na ten wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie to wygląda, galaxy jest tak popularnym, a jednocześnie niepowtarzalnym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ALE CZAD! Świetnie Ci to wyszło, aż żal byłoby mi zmywać tę galaktykę z paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiko idealnie nadawał się jako baza pod takie zdobienie :) Wyszło bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń