Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17.08.2015

Fioletowy gradient i stemple. Purple gradient and stamps.

Będę dzisiaj bardzo nieskromna. A to dlatego, że te paznokcie szalenie mi się podobają i jestem z nich dumna, o! Wyszły mi po prostu extra :)

I will be very immodest today. And that's because I just love those nails and I am super proud of them. They just came out amazing :)



Najpierw color bazowy - Colour Alike Lilianka. Potem gąbeczką wykonałam na końcówkach leciutki gradient ciemnym fioletowym lakierem Avon Perfect Plum. No i na koniec stemple fioletowym lakierem Ya Qin An (więcej o lakierze TU), a na 3 paznokcie wykonałam bardzo proste naklejki stempelkowe. Środki kwiatków pokolorowałam bezpośrednio na stemplu białym lakierem i gdy trochę przesechł odbiłam na paznokciach mocno dociskając. Na koniec oczywiście Golden Rose Gel Look top coat i tyle. 
Aż żal mi było je zmywać...




First the base colour - Colour Alike Lilianka. Then with a sponge and a dark purple polish Avon Perfect Plum I applied a delicate gradient just on the tips on the nails. Now time for stamps. I used purple Ya Qin An stamping polish (more about polish HERE) and for three nails I did a simple stamping decals. The middle parts of the flowers I coloured directly on the stamper with a white polish, then waited a bit until it dried and stamped on the nails pressing firmly. Now just a Golden Rose Gel Look top coats and done.
I seriously didn't want to wash those of...





Ten przepiękny kwiatowy wzór pochodzi z płytki BP-L024
Dostępna jest TU, a lakier do stempli TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.



This lovely image come from BP-L024 stamping plate.
You can get it HERE, and the purple stamping polish HERE.
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.




***

BornPrettyStoreLakier do stempli oraz plytka zostaly mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
Stamping nail polish and a plate was sent to me for a review by Born Pretty Store.


27 komentarzy:

  1. Podzielam Twój zachwyt. A Ty masz prawo być nieskromna, bo wyszły rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie dziwie się wcale!
    Wygląda bardzo ładnie i staranie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę przepiękne ! Podziwiam!
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcja! Możesz być nieskromna, bo zasłużyłaś! Prześlicznie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wierze, ta kompozycja jest niesamowicie piękna i to jeszcze w fioletach! Zajebisty pomysł! Swoją drogą od jakiegoś czasu chcę się odważyć odbić stemplową naklejkę bez zabawy w pokrywanie topem zdejmowanie i ten cały bałagan podczas tego... ale jakoś się boję iż wzór się nie dobije. Jakiego stempla używasz? Lepkiego? Czy lepiej sprawdza się gładki nie klejący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie boj, wszystko się odbija :) Tylko trzeba mocno przydusić i trochę potrzymać. Potem leciutko zacząć rolować stempel i najlepiej zajrzeć czy się naklejka przykleiła. Dlatego świetnie sprawdzają się tu te bardzo miękkie gumki, w które można wtopić całego paznokcia i przytrzymać.
      Robiłam bodajże takie naklejki 3 razy i wszystkie tak samo. Nigdy nie pokrywałam ich top coatem i nie zdejmowałam z gumki.
      Używam takiego dużego czarnego stempla (Kand?) z miękką, białą gumą.

      Usuń
    2. Spróbuję na pewno :) Mam jedną bardzo mięciutką gumę powinna być idealna. Dziękuję za odpowiedź. Ostatnio często mam ochotę na naklejki stemplowe, ale gdy tylko myślę o tej całej zabawie z późniejszym przycinaniem i czyszczeniem przy skórkach to mi się odechciewa. Ta metoda powinna być dobrym zamiennikiem :)

      Usuń
  6. Piękny efekt, bardzo subtelny ;). Nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz prawo być dumna - wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. duma w pełni uzasadniona! piękna kompozycja :D no i genialny pomysł z z tymi naklejkami, nie słyszałam wcześniej o takiej metodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne paznokietki i płytki :)


    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Napatrzeć się nie mogę :-) Piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam zachwyt, przepiękne mani :) Nabrałam ochoty na liliankę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. trudno się nie zgodzić, pięknie! i muszę wypróbować tę Twoją metodę na stemplowe naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama czekam n tę cudną liliankę. Przepiękne mani, kwiaty wyglądają magicznie. Połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdobienie - kolor, naklejka, gradient... wszystko wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz prawo być nieskromna, bo mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie stemple to ja rozumiem! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie ta kompozycja wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowność!!! Prawidłowe podejście, jak coś się uda (i to AŻ TAK!), to trzeba być z siebie dumnym, a co ;) Super Ci to wszystko wyszło, świetne połączenie kolorów i do tego idealne wykonanie.Też byłoby mi żal to wszystko zmywać, dobrze że chociaż są foty *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. You are right, the nails you did are amazing and you must be proud of them!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing manicure. I actually found your blog because it was used to advertise the purple stamping polish: http://www.ebay.com/itm/401042922143.

    OdpowiedzUsuń