Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25.08.2015

Colour Alike - 503 O w bombkę.

Zdążyłam Wam już pokazać trochę lakierów holograficznych od Colour Alike. I wszystkie są śliczne, bardzo dobre jakościowo i mega przyjemne w obsłudze. Ale ten bije je wszystkie na głowę. Jest tak śliczny, że nie wiem czy będę go stemplowała, czy zostawię go samodzielnie i będę cieszyć oczy widokiem. Kolor jest niesamowity, intensywny, błyszczący, elegancki, ale nie nudny bo ma te delikatne połyskujące drobinki. Jak ja lubię takie kolory!

I have managed to show You quite some holographic polishes from Colour Alike. They are all lovely, have very good quality and they are nice to use. But this one beats them all by a mile. It is so gorgeous that I don't know if I am gonna stamp it, or I will just leave it on its won and enjoy the view. The colour is amazing, intensive, shiny and elegant, but not boring thanks to those shiny holo dust. I just love colours like that.

Konsystencja bardzo kremowa, średnio gęsta. Lakier świetnie się nakłada, nie smuży, równomiernie pokrywa płytkę. W dodatku jedna średnia warstwa zupełnie wystarczy. Kolor jest wówczas nieco jaśniejszy niż w buteleczce, ale wygląda świetnie i można na tym skończyć malowanie. U mnie widzicie dwie warstwy. Chciałam aby kolor był bardziej intensywny. Wysycha szybko to pięknego, mokrego połysku. No i świetnie się nim stempluje :)
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Avon Adhesive base coat)




The consistency is very creamy, medium thick. It applies very nice, smoothly, doesn't smudge and it covers the nails very evenly. Whats more on medium coat is enough to get good opacity. The colour is a bit lighter than in a bottle, but it looks great and You can stop here. On my nails You can see two coats. I wanted more intensity. It dries fast to a high glossy shine. And it is great for stamping :)
On photos: 2 coats + base coat (Avon Adhesive base coat)


W słońcu/in the sunlight:





15 komentarzy:

  1. Kolor bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny... muszę sobie sprawić holosie z CA :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny *.* Kusisz Ewlyn tymi lakierami, kusisz - doprowadzisz mnie do bankructwa! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam... wystarczy kilka (naście) najładniejszych odcieni :)

      Usuń
  4. Lato sie kończy a Ty już z bombkami wyjeżdżasz! :P Piękny jest ale jakoś tak nigdy nie wpadł do koszyka podczas zakupów, sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z nim czekać do świąt? :p

      Usuń
  5. Fajny kolorek. ale już trochę taki jesienny ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie kolory nosze cały rok :)

      Usuń
  6. świetny jest! Normalnie elegancik z niego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i bardzo bardzo lubię! Przepiękny ♥ :)

    OdpowiedzUsuń