Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

02.08.2015

Cliché - Pirilampo

Ten lakier kojarzy mi się z pisankami wielkanocnymi jak mało który. Gdyby nie to, że do wiosny jeszcze tak daleko to ostemplowałabym go pisankami i kurczaczkami :)

This polish reminds me of Easter like no other polish. And if it wasn't for the fact that springtime is so far away I would stamp it with some Easter eggs and little chicks :)


Ten piasek jest taki jakie lubię. Dużo piaskowych drobinek, dosyć mocna, ostra faktura i wysycha co całkowitego matu. Konsystencja bardzo przyjemna, nie za gęsta, nie smuży i szybko schnie. No i te cudne maleńkie, kolorowe kropeczki. Czyż nie są urocze? Wygląda jak suchy, kolorowy piasek. Kolor jaśniutki żółty z jakby lekko pistacjowymi tonami. 
Na zdjęciach: 2 warstwy + baza (Cliché 3 em 1 base brilho calcio) 




This polish is just the way I like them. Lots of sand particles, pretty harsh, rough finish and dries out to complete matte. The consistency is nice, not too thick, doesn't smudge and dries fast. And just look at those lovely colorful freckles. Aren't they cute? It looks like a colorful, dry beach sand. The colour is very pale yellow with kinda pistachio tones.
On photos: 2 coats + base coat (Cliché 3 em 1 base brilho calcio)  


15 komentarzy:

  1. Mam podobny z Wibo ;) niesamowicie fajnie wygląda na paznokciach ;) Lubię go!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że daje taki sam efekt jak jeden z granitowej serii Wibo. Zgodzisz się ze mną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnego piaskowego Wibo, ale po zdjęciach wydaje mi się, ze to własnie coś tego typu.. Kiko Cupcake tez są takie :)

      Usuń
  3. Wow jaki słodki, jak cukierek :D a Wykończenie podobnie jak po piaskach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się,ale zastanawiam się czy nie zadzierają się rzeczy o te paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest bardzo świeży, to trochę końcówki mogą drapać, ale nie drze nic i nie haczy. Po paru godzinach te bardziej wystające drobinki "łagodnieją" i jest cacy :)

      Usuń
  5. jeju, paznokcie wyglądają jak ciasteczka!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie lubię białych lakierów tak ten z tą domieszką innych kolorów podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest biały. To taki jaśniutki żółty :)

      Usuń
  7. O losie, jakbym widziała mój lakier z Wibo! Świetny efekt, uwielbiam takie piaski :) Gorzej ze zmywaniem, ale coś za coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No najłatwiej nie jest, ale tez on brokatu nie ma, wiec mogło być gorzej ;)

      Usuń