Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27.08.2015

Biały Jeleń - żel do mycia twarzy z aloesem. Face wash with Aloe Vera.

Tak mnie czasami najdzie na próbowanie takich zwyczajnych produktów, bo tez często okazują się lepsze od tych droższych. Calikiem przy okazji kupiłam ten żel w jakiejś promocji za parę złotych i okazał się walkiem niezły.

I get that urge sometimes to try out those very ordinary products as they are often better than those more expensive ones. I got this wash super cheap on some promotion while I was shopping and it ain't bad at all.




Biały Jeleń Hypoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem co cery normalnej i mieszanej.

Opakowanie: plastikowa, prześwitująca butelka z nakrętką i pozornie wygodnym dzióbkiem do dozowania żelu. Pozornie, bo strasznie ciężko się go otwiera. Ogólnie niezbyt wygodne dla mnie rozwiązanie, dlatego przelałam żel do butelki z pompka i chodzi jak marzenie :)
Pojemność 200 ml.
Konsystencja żelowa, rzadka i taka trochę glutowata. To też sprawiało, że nie lubiłam używać go bezpośrednio z butelki. Zawsze za dużo mi się wylało, a potem ściekało z dłoni. Pompka zdecydowanie lepiej do niego pasuje. Produkt bardzo delikatnie się spienia na twarzy. Stosuję go na suchą twarz, masuję i spłukuję. Nie mam potrzeby zwilżać skóry przed użyciem. 
Zapach bardzo przyjemny, kojarzy mi się z konwaliami. 
Działanie: używam żelu tylko rano, wiec nie powiem Wam jak radzi sobie z makijażem. Myślę, powinien sobie z nim poradzić, ale ręki uciąć sobie nie dam. Rano natomiast bardzo dobrze odświeża twarz, usuwa wszelkie pozostałości kremu i tego co moja mieszana cera naprodukowała podczas snu. Dobrze się spłukuje, nie pozostawia żadnej warstwy, możne delikatnie wysuszać, ale nie podrażnia. Cera jest bardzo gładka i miękka. Jest to raczej delikatny produkt oczyszczający 
Nie wiem czy kupię ponownie.



Biały Jeleń Hypoallergenic facial wash gel with Ale Vera and cucumber for normal to combined skin.

The packaging: plastic, see though bottle with a seemingly handy to use cap. seemingly, because it is very hard to open and for me its simply not the best thing to use. That's why I poured the gel into a bottle with a pump and now it all works as it should :) 
Capacity of 200 ml. 
Consistency: runny, gel with a bit gooey feeling. That also made me not wanna use it directly from the bottle. I always poured too much and the it was dripping from my hands. The pump does much better job here. It foams very slightly on the skin. I apply it on dry skin, massage and the rinse. There is no need for me to wet the face first.
Fragrance is very pleasant, reminds me lily of the valley.
Result: I use this gel only in the morning so I cannot tell You how it handles make up. I though it should wash it off, but I wont bet my life on it. It is a very good product to use in the morning though. It leaves the skin very fresh, removes all residues of the night cream and whatever my combined skin produced over the night. It rinses well, doesn't leave any film, might dry the skin a tiny bit, but doesn't irritate it. The skin is very soft and smooth.
I might buy it again.



Skład/Ingredients:

15 komentarzy:

  1. Miałam go i zrobił mi krzywdę...tak strasznie wysuszał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście takiej krzywdy nie robi.

      Usuń
    2. Właśnie tego boję się najbardziej, ale i tak bym go wypróbowała :)

      Usuń
  2. Skoro aloes w składzie to mógłby mnie uczulić ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nawet nim zaciekawiłaś, zapach konwalii, i obecność aloesu - który u mnie się nawet sprawdza. Kto wie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi nie jest, można spróbować :)

      Usuń
  4. Miałam go kiedyś. Zakrętka była bardzo wkurzająca, ale wtedy nie miałam żadnej pompki, żeby sobie ułatwić aplikację. Konsystencja również była dla mnie irytująca, ale najgorsze w tym żelu było to, że mnie po nim strasznie wysypywało:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, może kiedyś wypróbuję....lubię żele do mycia buzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo go lubie zużyłam może już ze 3 jego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nie lubię kosmetykó tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie lekkie, srednio oczyszczające żele do mycia twarzy stosuję rano :) Myślę, że i ten sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. żel naprawdę wydaje się fajny szkoda tylko ze ma tyle dodatków ma w składzie stabilizatorow i konserwatów...;)

    OdpowiedzUsuń