Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10.08.2015

Avon - Gel Finish Orange Crush

Lakier gorący jak temperatury w Polsce. Aż dziw bierze, że w Portugalii jest chłodniej. Nie zazdroszczę Wam, bo gorąca nie znoszę... ale coś tu chyba jest nie tak..

This polish is as hot as the temperatures in Poland. It amazing that its hotter than in Portugal. I don't envy You, oh no. I hate hot weather. But something is just not right here.



Ten lakier za to bardzo lubię. Wzięło mnie ostatnio na wszelkie pomarańcze. Konsystencja jest rzadka, ale dobrze napigmentowana. Nie smuży a do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy. Wydaje mi się że on taki trochę żelkowy jest, chociaż kryje dobrze. Pięknie błyszczy i co mi się w nim jeszcze podoba, ze na paznokciach mamy naprawdę cienka warstwę. Niektóre gęstsze lakiery wyglądają grubo, nawet jeśli to są tylko dwie warstwy. Orange Crush wygląda jak cieniutka warstwa folii. 
Kolor intensywny pomarańczowy. W buteleczce wygląda jakby miał nieco koralowe tony, ale na paznokciach one znikają. 
Na zdjęciach; 2 warstwy + baza (Yves Rocher Correcion shine and fill base coat)



But think polish I do like. I have a phase for orange now. The consistency is runny, but well pigmented. Doesn't smudge and for full opacity it needs two coats. I think it has kinda jelly finish, though it has a good coverage. dries to a high glossy shine and what I like about it is that on the nails is just a very think layer. Some thicker polishes look thick even if we apply just two cats. Orange rush is super thin, like a layer of foil.
The color is intensive orange. In a bottle it look like it has some coral toes, but on the nails they are invisible.
On photos: 2 cats + base coat (Yves Rocher Correcion shine and fill base coat)



***

Avon Corporate LogoProdukt został mi udostępniony do recenzji przez Avon.
This product was provided for a review by Avon.

8 komentarzy:

  1. Masz racje, że "lekko" coś nie tak, że u nas cieplej niż w Portugalii ;) Aczkolwiek ja uwielbiam gorące klimaty i zawsze twierdziłam, ze urodziłam się w złej strefie klimatycznej :) A sam lakier faktycznie wygląda bardzo "cienko" :) Kolor ognisty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, jest naprawdę energetyzujący :) Na zdjęciach troszkę traci na jaskrawości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, bardzo lubię ten odcień czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie lato powinno być gorące, więc nie narzekam :D
    pomarańcz to nie jest mój "naj" kolor, ale fakt faktem, że ten prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń