Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24.07.2015

Złote rybki. Gold fish.

To moja pierwsza płytką héhé, ale od dawna miałam na nie ochotę. Świetne, duże wzory, bardzo dobrze wygrawerowana, zero problemów z odbiciem wzoru. Gdy tylko do mnie dotarła wiedziałam, że zrobię rybie łuski. I początkowo miały być trochę inne. Chciałam zrobić sulki w rożnych kolorach, ale wyglądało to zbyt pstrokato. Postawiłam zatem na neutrale srebro i to był strzał w dziesiątkę.

This is my first héhé stamping plate, but I had my eye on them for a while. Very large, pretty patterns, well etched. I had no problem transferring the image. As soon as I got it I knew I have to make the fish scale. At first they were supposed look a bit different. I wanted to make the scales in different colours, but it a bit too much. I decided to do just silver and that was a good choice. 



Bazą jest intensywny żółty lakier Cliché Tahiti. Następnie na niego nałożyłam jedną warstwę flejksow od Inglota nr 205. Gdy to wyschło ostemplowałam wszystkie paznokcie łuskowym wzorkiem z płytki héhé 005 i czarnym lakierem Golden Rose Rich Color 35. No i na samym końcu srebrna farbka akrylowa i cieniutkim pędzelkiem pokolorowałam kilka łusek. Teraz już tylko top coat Golden Rose Gel Look i gotowe.




The base is this intensive yellow polish Cliché Tahiti. Then I applied on coat of flakes from Inglot nr 205. When that tried I stamped all the nails with héhé 005 stamping plate and a black polish Golden Rose Rich Color 35. In the very end with a very tiny brush I added some silver acrylic paint here and there. Now just some Golden Rose Gel Look top coat and that's done.



Mam nadzieje, że widzicie te połyskujące flejsky. Jakie one śliczne...
I hope You can see those shiny flakes. They are so pretty...


Powiem Wam, że dawno manicure tak mi się podobał. Nosiłam go chyba 5 czy 6 dni i nadal wyglądał całkiem dobrze. Tylko na palcu wskazującym i środkowym miałam mały odprysk. Reszta cała. Gdyby nie odrosty to pewnie jeszcze trochę bym go ponosiła.

And let me tell You. I didn't like a manicure so much in a while. I wore it for 5 or 6 days and it still looked pretty good. Only on my index and middle finger I had a little chip, the rest looked pretty fine. If it wasn't for the nail growth I would wear it a few more days.

Płytkę héhé 005 możecie kupić TU
Kod BZLC15 da Wam zniżkę 15%

You can purchase héhé 005 plate HERE 
Use BZLC15 to get 15% discount.


***

 
Ten produkt został mi przesłany do recenzji przez LadyQueen
This product was sent to me for a review by LadyQueen


17 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ta żółta baza z felksami, jest przepiękna <3 Aż mam ochotę u siebie zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób. Myślałam, ze te flejki nie będą widoczne za bardzo, ale cudnie się mienia :)

      Usuń
  2. Też wybrałam tą płytkę! :) Od dawna miałam na nią ochotę ;) Również zrobiłam zdobienie z kolorowymi łuskami, jednak dołączyłam sporo kolorów :D Zdjęcia mam gotowe od jakiś 3 tygodni, ale wciąż nie mam kiedy napisać posta... :(
    Twoje łuski bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo płytka jest super.
      Czekam zatem na twoje łuski :))

      Usuń
  3. Nie dość, że pomysłowe to jeszcze pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wzory ma ta płytka :)) a mani pomysłowe i perfekcyjnie wykonane :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. ze srebrnym akcentem wyglądają świetnie :D bardzo fajne wzorki ma ta płytka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie jak złota rybka! i te flejksy dodają właśnie takiej łuskowej głębi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółta baza jest prześwietna - niesamowicie mi się podoba! A czy Twoje paznokcie spełniały życzenia? I czy miałaś ich aż 30? :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie to wygląda z tymi fleksami, świetny pomysł :) pięknie odbite, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. How beautiful! This is the first time I think yellow is a gorgeous pretty! Thanks for your amazing design.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mani - faktycznie jak złota rybka :) I podziwiam, ze tak prosto udaje Ci się odbijać wzór - mi się zawsze lekko skrzywi i jest pod kątem :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdobienie :) Od jakiegoś czasu motyw syreniego ogona jest bardzo popularny i ciekawie go zinterpretowałaś :)

    OdpowiedzUsuń