Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01.07.2015

Odrobina Indii. A little bit of India.

Kilka dni temu pokazywałam Wam lakier Deep Amaranth. Kolor głęboki, gorący i taki Indyjski... prawda? Od razu wiedziałam czym go ostempluję. Brakuje mi tu tylko henny na dłoniach. 

Few days ago I was showing You Deep Amaranth nail polish. Deep, hot, Indian shade, isn't it? I knew straight away what I am gonna stamp it with. I am just missing how henna on my hands.



Bazą jest wspomniany wcześniej lakier Mistero Milano Deep Amaranth. Złoty lakier to mój ulubieniec stempolowy czyli Avon Gold Leaf. A ten śliczny wzorek pochodzi z płytki BP-L014 ze sklepu Born Pretty. I to właściwie tyle. Wszystko pokryłam jeszcze top coatem Golden Rose Gel Look.



As a base I used mentioned earlier Mistero Milano Deep Amaranth. Gold polish is my stamping favorite from Avon Gold Leaf and this pretty pattern comes from BP-L014 stamping plate from Born Pretty store. And that is basically it. In the end I added Golden Rose Gel Look top coat and voila.





Płytkę BP-L014 kupicie TU, a lakier Mistero Milano TU
Kod BAVQ10 da Wam 10% zniżki na ceny regularne.

Plate BP-L014 is avaliable HERE
You will get 10% discount on regular prices with BAVQ10 code.



***
 

BornPrettyStoreTen produkt został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
This product was sent to me for a review by Born Pretty Store.

13 komentarzy:

  1. Ależ piękne i eleganckie zdobienie! Złote motywy idealnie pasują do bordowej bazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie się prezentuje to mani

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie to wygląda! Tak elegancko, głęboko i indyjsko ♥ Aż mnie naszło na wizytę w ulubionej indyjskiej restauracji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wystemplowane. I kolorki idealnie spasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna płytka, piękny wzorek, super odbite i fajne połączenie kolorów :) jest szał

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne <3 Bollywood jak się patrzy,boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne! wzór umiejscowiony genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń