Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30.07.2015

Nowe domki dla moich płytek. New homes for my plates.

Nareszcie mogę posegregować moje płyteczki tak, jak chce. I wszystkie mają swoje miejsce. Do tej pory trzymałam te duże płytki w plastikowym pojemniczku a malutkie w prowizorycznym holderze. Kupiłam mały wizytownik i świetnie mieści wszystko, ale płytki w nim trochę latają. Czekałam na promocje na to duże etui i wreszcie do mnie dotarło :) Duży żółty na male okrągłe płytki zamówiłam sama, ten prostokątny na duże płytki otrzymałam w  ramach współpracy.

Finally I can sort my stamping plates the way I want them. And they all have they own place now. Until now I was keeping the large ones in a plastic etui and the small ones in a provisory holder. I got a business card holder and they all fit there nicely, but are a bit loose and. I was waiting for some promotion for those large ones and I finally got them :) The yellow one I ordered myself, the pink one for large plates I received for a review.




Duże etui wykonane jest z mięciutkiego materiału imitującego skórę, zamykane na zamek. Dostępne w kolorze żółtym i różowym. Wg informacji na stronie sklepu pomieści 64 płytki. Kieszonki są jednostronne. Ale tu jest mały bonus, bo jeśli włożymy po dwie płytki do każdej kieszonki, zmieścimy ich aż 128 :) Mieszczą się spokojnie. Wyjątkiem są te kanciaste płytki - one są nieco większe.
Teraz już wszystkie płytki Born Pretty, Bundle Monster i Pueen są w jednym miejscu.



The large holder is made of soft, leather like material with a zipper. Its available in yellow and pink. According to the info on a shop site it can hold 64 plates. But here You have a little bonus, because if You put two plated in each pocked it will hold 128 plates :) They fit perfectly. Only those large angular have to be separately since they a bit larger.
Now all my Born Pretty, Bundle Monster and Pueen plates are in one place.






Drugie etui na te duże, prostokątne płytki wykonane z nieco innego materiału, sztywniejszego i zamykane na zatrzask. Kieszonki wykonane jednostronnie i znowu wg info w sklepie pomieścimy 20 płytek. I te z plastikowymi podkładkami rzeczywiście mieszczą się po jednej. Ale same blaszki można spokojnie wsunąć po dwie i w ten sposób mamy dwustronne kartki i możemy zmieścić dwa razy więcej płytek.



The second one is for those big rectangular plates. It's made of a bit harder material and is closing with a latch. The pockets are made just from one side and again the shop says we can fit 20 plates inside. And yes if the plates have that plastic base. But the plates without the base You can easily put two in one and have the both sided. This way You can fit 40 plates.





Jedyny minusik jaki znalazłam w przypadku obu produktów, to to, że plastik jest taki mleczny, a nie całkowicie prześwitujący jak np w przypadku mojego starego wizytownika.

I font one tiny flaw in both holders.. The plastic is slightly milky, not completely clear like in the business card holder for example.



A teraz czas na zakupy ;)
Duże żółte (lub różowe) etui kupicie TU i w tej chwili jest tańsze. W tej cenie też ja je kupiłam i zdecydowanie warto.
To prostokątne kupicie TU i tez teraz jest na nie niezła promocja.
A na ceny regularne zawsze macie 10% kod zniżkowy BAVQ10.

And now time for shopping ;)
The large yellow (or pink) You can purchase HERE and right now it has a very cool price. I got it for this much too and its definitely worth it.
The rectangular one You can get HERE and its also discounted.
For all regular prices You can use 10% discount code BAVQ10


***

 

BornPrettyStoreRóżowe etui do stempli został mi przesłany do recenzji przez Bord Pretty Store.
The pink etui was sent to me for a review by Born Pretty Store.


11 komentarzy:

  1. Zrobili naprawdę niezłą promocję, chociaż osobiście i tak wolałabym w tej cenie kupić kilka nowych płytek :) Sama posiadam etui hand-made, które dostałam w prezencie, więc niczego nowego na razie nie szukam, ale muszę przyznać, że taka forma przechowywania płytek ułatwia życie - i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa, wszystko w jednym miejscu i to jeszcze w jakim ładnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam oba te holdery i szczerze mówiąc dużo bardziej odpowiada mi wzór tego na prostokątne płytki. Już widzę jak ten miękki materiał w etui na okrągłe płytki będzie podziobany od przypadkowych zadrapań czy innych uszkodzeń. Dodatkowo mój żółty od razu przyszedł z odpadniętym jednym napem, (tym który trzyma te plastikowe strony do kupy) więc już czekam aż posypią się kolejne przy przekładaniu stron.. Dobrze, że wzięłam go w promocji za te 13,99$. Niedawno kupiłam też holden Pueen i wygląda dużo solidniej, ma więcej miejsc na płytki i kosztuje raptem 15,99$.. tylko przesyłka od nich straszy wręcz :/ Pod tym względem BPS wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Ja obecnie posiadam tylko małe organizery na małe płytki a duże niestety leżą jedna na drugiej w pudełku, raczej im to nie służy :< Będę musiała zapolować na coś podobnego! Chociaż niestety ostatnio roztrwoniłam punkty zebrane na BPS trzeba zacząć od nowa bo cała suma bez punktów troszkę duża.. z góry zakładam, że ja nie trafię na promocje pewnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2 etui na małe płytki i przyznaję, że taka forma przechowywania ułatwia życie - łatwiej się odnaleźć :) kusi mnie jeszcze to etui na większe płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj zamówiłam to na prostokątne ;) rzeczywiście mogłyby te koszulki być przezroczyste, ale i tak fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba kupię to mniejsze etui ;D chcialam to z Bundle Monster różowe ale nie mają go od dawna :( A że nie jest teraz drogie to potem bym żałowała nie kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne. Przydalby mi sie ten na male plytki bo duzych mam narazie niewiele

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie w tej promocji zamówiłam etui na duże płytki, bardzo mi się podoba :) teraz marzy mi się to duże etui na małe płytki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny motyw z tymi organizerami. Chociaż po zdjęciach wydaje mi się, że ten większy, żółty, jest odrobinę lepszy jakościowo... Zresztą sama sobie ostatnio zamówiłam organizer na duże płytki za punkty :)

    OdpowiedzUsuń